HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

sorry bloggie ~
10 January 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
yaa dear :D hello//
harini saya nak cerita pasal sekolah 
wahh saya penat lah harini. kamu tahu
harini saya jejak rembau HAHA seperti tahun lepas
dan hari2 yg akan datang. akan ku lalui juga. sumpah bosan gila
sedih gila dan harini juga aku sekali yg gila 
sebab ? sebab harini dah la cikgu kata buku aku hilang. 
pehh penat aku buat homework bile hantar name aku takde pulak.
SIAL doe. ! shitt lah sape curi buku aku. aku dah exited nak belajar tiba2
aku di uji mcm ni. sabar HANNA :)
aku pun terpaksa lah pegi beli buku kejap kat rembau tu. 
dah beli buku. aku pegi lah merayau sorang kat rembau tu
mcm org gila dah la aku cakap orang2 nanyi sorang2
aku buat mcm ade org je sebelah aku. HAHA. lantaklah . kalau semua tak pedulikan aku
aku kne lah pedulikan diri sendiri kann? so aku buat mcm kebiasaan. seperti fakhri ade
sebelah aku HAHA. bodoh kan? ape boleh buat.
terpaksa lah weyy . janji aku happy. dh beli buku
bapak aku lambat lak tu nak pukul 6 baru smpai. basten tu dah jadi hak milik aku 
dah sebab sorang2 duduk situ. dah la mase jalan tadi ade bangla mane tah
tegur : cik adik sorang aje? PEHH takut weyy
kot kne bawak kat hutan mane takut den. boleh pulak suruh aku tumpang.
wahhh. taknak aku. kot kau rogol aku nnty
eiii aku suci lagi baii. takut3. kelaka pon ada. yess. tadi aku dah lepaskan
org yg paling aku syg. aku bukan lepaskan selamanya.
aku cuma nak bagi dia mase untuk fikir. mcm yg aku pernah cakap
ibu cakap kalau dia betul2 syg kamu dia akan dtg balik satu hari nnty
just wait. kata2 ibu itu kan benar. ibu pon 
dah restu kami siap nak buat mnntu. so cuma dia aje. 
hurm waktu aku taip ni tiba2 dia kate dia takde hati? yaallah. 
aku takmmpu nak cakap ape2 aku tak leh teruskan. bye.