HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

ini soal hati
09 January 2012 - Backlink - 2 Comment(s)

cinta yg tidak berbalas itu bagaikan layang2 putus talinya 
yaa. ini soal hati. semua org takkan faham. sampai bila aku nak tunggu macam ni.?
tolonglah respect perasaan aku sikit. sakit weyy rase dia. aku dah mcm tunggul je
mcm sampah pun ade jugak. yelah bile perlukan aku,kutip bila sekali aku buat salah buang ?
heyy aku ade hati,aku juga ade perasaan macam kau ? kau ade prasaan dan bile prasaan itu hancur
 ape kau rase? sama mcm aku.tapi kenapa aku boleh hormat prasaan kau. kau tidakk? aku dah berusaha
untuk buat kau happy ngan tak marah aku. aku dah mnx maaf,tapi kenape kau buat aku mcm takde je
macam tak wujud. menangis hati aku. kau tak faham ke? kalau lah kau rase ape yg aku rase. :(
penatlah mcm ni. kenape kau ego sangat? berbaik tu senang bukan? tak susah pon. 
kite same2 pernah buat salah. kite manusia biasa je. andai aje kau tahu...aku amat mencintai kau..
maaf andai aku tak dapat bahagiakan kau. tapi aku dah cuba. melihat kau pergi cukup sakit. 
andai aje kau tahu semua itu. sumpah weyy aku rindu sangat ngan kau.. susahnya nak lupakan kau..
allah aje yg tahu ape yg aku rase. pedih sangat,sakit sangat. seksa sangat.. harini aku nak kongsi 
banyak cerita pasal sekolah.tapi kau takde pon. terpakse lah cerita dekat blog aku ni ha. 
kalau aku diberi peluang jerit. aku nak sangat jerit kat telinga kau sampai kau pekak supaya kau tahu
aku susah nak lupakan kau. dan aku cintakan kau. dan kalau boleh jugak, aku nak putar mase tu supaya
aku boleh baiki balik ksalahan aku kat kauu. aku dah taktahu nak buat ape. sakit sangat hati aku.