HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Review : Mojat Cerewet
05 November 2013 - Backlink - 0 Comment(s)


Assalamualaikum . Hai blogger , harini hanna ada masa free sikit so hanna nak sambung review blog hehe. Mafflah lambat sangat , hanna sangat buzy nak siapkan keperluan dan surat-surat untuk ke politeknik muadzam shah :) okay takmau cakap panjang-panjang meh hanna nak review :

Nampak header yang bertulis MOJAT CEREWET ? okay itu adalah hasil daripada printscreen header tuan blog yang hanna nak review . Rasanya para blogger pun dah tahu kan siapa gerangan beliau. Beliau sekarang sedang bergiat aktif dalam blogging :) Selain berblog beliau juga ada menyediakan tempahan edit blog , header dan doodle tau. Jom tengok senarai pakej :





Perkhidmatan Lain

Menutab simple = RM 0.50 per each
Menutab Design = RM 1.00 per each
Banner Simple = RM 2 - RM 5
Banner Design = RM 7 - RM 10
Pasang Drobdown Menu = RM 3 - RM 10 *mengikut jumlah TAB

Berminat ? bolehlah contck beliau dengan segera :) Ouh yaaa tema blog beliau warna purple ! salah satu warna kegemaran hanna tu hehe. komen tentang blog beliau ? Hanna rasa blog ni kemas , cepat loading dan mempunyai entry yang menarik dan berguna untuk semua golongan . Meh tengok follower blog mojat :)


Jom ramai-ramai follow blog beliau dan like fanpage beliau . Saya ada bagi link dekat bawah ni Hehe . For tuan blog. terimakasih kerana sudi tinggalkan link kat komen haritu . Maaf sebab lambat review :)


Jom berkenalan dengan tuan blog !

Sekian.