HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Review : high waist panties slimming
21 November 2013 - Backlink - 0 Comment(s)

Assalamualaikum. Readers ? Follower dan blogger ? Pernah dengar panty slimming ?  Pernah tak ? Nama yang hanna rasa tengah top dan x asing lagi dekat faceboook . Dengan harga yang mampu milik  dan meterial yang bagus untuk wanita yang menjaga tubuh badan agar sentiasa nampak cantik :)

Panty slimming ?


Pakaian dalam wanita yang diperbuat daripada kain yang bermutu dan mampu menutup lemak lemak di perut serta menaikkan punggung supaya nampak lebih seksi dan mantap :) bagi yang gemar memakai dress , sangat sesuai cuba panty slimming ni untuk tutup lemak yang berada di pinggang dan perut supaya nampak lebih langsing dan cantik :) pemakaian pada waktu tidur juga dapat mengempiskan perut dngan syarat penggunaan yang berterusan :)

Ciri-ciri & Spesifikasi: 

FREE SAIZ dengan stretchable untuk saiz pinggang 64cm ke 85cm Sangat stretchable dan Selesa Diperbuat daripada kapas 90% dan 10% spandex. Pertama kali pakai akan Serta-merta kelihatan bentuk badan lebih baik dari sebelumnya Sesuai juga digunakan oleh wanita yang baru sahaja melahirkan anak 1 hingga 2 bulan.  Sesuai dipakai sepanjang hari dan juga paling efektif dipakai pada saat tidur untuk pembakaran lemak. Terasa nyaman dan tidak mengganggu aktiviti seharian Jika dipakai sambil bersenam dapat mempercepat pembakaran kalori. Cara mudah dan efektif untuk membuat tubuh anda lebih ramping. Gunakan secara rutin maka efeknya akan segera terasa. Testimoni-testimoni Sangat selesa dipakai.. Material soft cotton.. and tak panas :) Disarankan dipakai sebagai seluar dalam harian.. Boleh beli lebih supaya dapat tukar-tukar colour huhu :P

Fungsi : 

  1.  Membantu merampingkan pinggang dan perut
  2.  Mengangkat dan PADATKAN BAHAGIAN PUNGGUNG yang JATUH 
Harga : 

RM25 , Jika beli 5 helai anda akan dapat free postage to semenanjung :)

Testimoni daripada Hanna :

  1. Memang best dan memang terbukti dapat sorok lemak-lemak yang ada .
  2. kain yang lembut memang tak mengganggu rutin harian langsung .
  3. warna warna yang menarik. ala-ala pelangi mcam tu, beli lah banyak-banyak baru colourfull :)
  4. Getah yang tidak gatal dan panas. ada sesetengah panty kan boleh buat perut gatal-gatal bila pakai. maybe sesetengah orang :)
  5. walaupun free saiz tapi boleh mengikut bentuk body kita. tak ketat tak longgar, ngam sahaja :)
  6. So jom cuba panty slimming ni . Sure tak rugi tau , cuba lah beli satu duluu , nanti bila dah suka beli lagi untuk tambah koleksi :*
Nak beli ? Beli kat mana ?


Banyak lagi barang-barang dan product kecantikan yang beliau jual :) jom bantu like fanpage beliau dan boleh usha-usha cuci mata lihat barangan yang beliau jual . Selamat membeli belah .

Sekian.