HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Review : Shiseido Mask
24 September 2013 - Backlink - 4 Comment(s)

Hai blogger. Assalamualaikum. Harini hanna nak review pasal Shiseido mask . Sekarang dah ramai pengguna yang memakainyaa. Hanna pun ada bercadang nak beli dan sekarang hanna dah beli dah pun hehe. cadangan tu dulu okk. Ramai sangat yang berikan respond positif yang membuatkan Hanna tertarik ingin mendapatkannyaa.

Apa Mereka Kata ? 
  1. Shiseido Black Mask ni bila pakai dalam masa 30 minit, apabila bukak mask kita boleh nampak Black head yang keluar dari muka kita melakat dekat mask ? OMG ? nak tengok nak tengok ! 
  2. Muka rasa lebih ringan . Ouh Maybe. belum cuba belum tahuu. *sebelum memakai 
  3. Muka rasa licin sangat. Kulit jadi haluss . Nampak keputihan yang terserlah Ha engkauu. nampak takkk ? nak tahu cubalah pakai.
Selepas Pakai ?
  1. Tak dinafikan , memang kulit nampak perubahan. walaupun Hanna tak berapa nak ikut arahan yang tersedia haha. pakai tepek je kat mukaaa. 
  2. Memang rasa ringan pun bila bukak mask
  3. Yang tak bestnyaaa, kalau korang banyak black head memang agak pedih bila bukak mask. rasa nak menangis pun adaa. Tapi ! korang puas hati sebab dapat tanggalkan Black Head depan mata sendiri :)
  4. Rasa lega sebab bila Hanna pakai kali kedua dah tak sakit dah sebab black headnyaa dah berkurangan.
  5. Hanna dah cuba 2 mask . Black Mask dan Naturgo mask . Fungsi dia agak berbeza. Alhamdulillah tiada kesan sampingan apabila memakainyaa. Jangan risau okay
Kelebihan :

Black Mask Shiseido : Berkesan untuk memutih , mencerah , menghalus , melembut , mengatasi masalah kulit gelap , Palang tak sekata , Kesan kulit terbakar , mengecutkan jerawat-jerawat halus , menyerap minyak 3 kali lebih berkesan , Membantu membuang bintik-bintik hitam / putih di wajah dan menghaluskan liang-liang roma terbuka :)

Shiseido Naturgo MaskShiseido Naturgo Mask dibuat dari lumpur yang ada di laut dalam , kaya mineral dan bahan alami. Shiseido naturgo mud mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh , mengawal minyak berlebih , menghaluskan wajah , mengurangkan jerawat dan mencerahkan kulit :)

White Mask ShiseidoShiseido peel-Off white Mask berfungsi untuk mencerah dan memutihkan wajah , menghaluskan wajah , mengurangkan kedut-kedut dan mengangkat sel kulit mati -shiseido white mask bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan dibawah sinar matahari :)

Cara-Cara Pemakaian : 
  1. Bersihkan wajah terlebih dahulu 
  2. Sebaik-baiknya stim kan wajah dengan air panas selama sekurang-kurangnya 10-15 minit . ini bertujuan untuk membersarkan pori-pori dan memudahkan pembersihan jeragat 
  3. Biarkan wajah kering dan sapu mask 
  4. Tunggu selama 30 minit/hingga mask kering dan tarik mask perlahan2 **Anda akan dapat rasakan yang bintik2 hitam itu ditarik dari wajah anda
Di mana boleh dapatkan Shiseido Mask ?
  1. Kalau hanna, hanna syorkan korang beli di Shasha De Beauty Pretty sebab hanna beli di situ. 
  2. Mask yang mereka jual mask yang original .
  3. Proses jual beli pun senang . 
  4. Proses pengeposan pun cepat tauu. itu yang paling penting. 
  5. Haritu masa hanna beli, siap dapat free gift lagi tauu. :)

Mari ramai ramai Terjah Facebook beliau untuk dapatkan lebih banyak produk kecantikan :)

Review ? 

Bagi sesiapa yang ingin productnya direview oleh hanna , bolehlah menghantar detail kepada :

Facebook http://facebook.com/anadiera95
Email : Anadiera1995@gmail.com

Sekian .