HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Review : Lampu benang "Almari Nora"
20 October 2013 - Backlink - 2 Comment(s)


Assalamualaikum blogger , berkaitan dengan tajuk hanna yang sangat unik harini , merupakan salah satu sponsor hanna untuk "Anniversary Giveaway By Anadiera". 5 set lampu benang yang sangat comel,cantik dan menarik. Pelbagai warna menarik yang boleh dipilih. Berkonsepkan DIY untuk anda mendekorasikan ruangan bilik tidur atau ruang tamu anda supaya lebih kelihatan cantik dan unik. Rasanya belum ramai yang memilikinya lagi kan ? Haa meh hanna nak tolong korang dapatkan lampu benang yang menarik ni







Tengok gambar je dah memikat hati . Yeppi ini adalah contoh contoh gambar yang pelanggan "Almari Nora" yang dah beli dan hiaskan ruangan yang mereka suka dengan lampu benang ni. Woww. Apa yang menarik lagi lampu ni datangnya leper tapi kita yang jadikan dia bulat. Unik sangat. Okay meh hanna nak tunjukkan cara cara pasang lampu ni. Mula mula hanna pun pelik tau. Tapi bila dah dapat tutorial ni baru senang :)


Selain untuk diri sendiri . Boleh juga dihadiahkan kepada seseorang. Sebagai hadiah harijadi or sebagai tanda penghargaan . Tapi rasanya kalau hadiah kan dekat ibu tercinta lagi bertambah suka dia Haha. Maklumlah perempuan kan suka bende bende yang comel macam ni.

Harga ?

Lampu benang : RM 35.00/Set + RM5 ( KOS PENGHANTARAN)
Lampu rotan : RM 45.00/Set + RM5 ( KOS PENGHANTARAN )

Semua warna , harga yang sama . So jangan lah risau kalau nak beli warna lain harga pun lain Hehe. Lampu benang dan lampu rotan , lampu rotan pun lebih kurang sama macam lampu benang tau Comel dan berbentuk bulat . Tapi hanna lagi suka lampu benang Haha .

Detail :

Lampu benang :

Length : 3 Meter (10 Kaki)
Voltage : 220V
Material : Benang
Lampu : Termasuk sekali. Tidak berkelip.
Bilangan : 20 Biji Bola setiap 1 Set
Saiz Bola : Sama besar bola tenis


Lampu rotan :

Length : 3 Meter (10 Kaki)
Voltage : 220V
Material : Rotan
Lampu : Termasuk sekali. Tidak berkelip.
Bilangan : 20 Biji Bola setiap 1 Set
Saiz Bola : Sama besar bola tenis

Kat mana nak.beli ?

Fanpage : https://www.facebook.com/AlmariNora

Bagi remaja jom ramai ramai cantikkan bilik korang yang takde lampu tidur tu dengan lampu unik ni. Harga mampu milik ! Cepat sebelum terlambat. Dan bagi sesiapa yang nak lampu benang ni secara.percuma jom join giveaway hanna !  >>CLICK SINI<<

Review ? 

Bagi sesiapa yang ingin review apa-apa produk/barang , bolehlah menghantar detail kepada :

Facebook http://facebook.com/anadiera95
Email : anadiera1995@gmail.com


Sekian.