HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

pasrah jelaa
12 January 2012 - Backlink - 1 Comment(s)
yaa. bloggie yg tunggu2 cerita aku dengan fakhri tu
hentikan jelah. saya dah malas nak berdairy2 pasal dia lagi. 
jangan tanya saya apa2 yaa. ni jelah last day kot saya cerita pasal dia. 
okayy. saya rasa tak payah lah nak tulis2 lagi. dia pon tak pernah nak hargai hati saya
so buat ape lagi saya hargai hati dia kann?? saya sayang sangat3 kat dia
tapi dia pon tak pernah nak percaya so penat kan saya?
yesss ! saya sangat kejam bukan?
tapi dia lagi kejam sebab tingglkan saya dengan penuh harapan. 
yaaa harapan tu takkan saya buang. untuk dapat kan dia balik saya sanggup buat ape aje. 
sampai bila2 pon cinta kami saya akan pertahankan
walaupun dr jarak jauh. saya nak dia kembali tapi bukan cara paksaaan. 
saya sanggup tunggu . mmg saya sakit hati. saya kecewa tapi nak buat mcm mane
saya terlalu cintakan dia sampaikan takde hati langsung dekat laki laen.
taktahulah dia kann? saya tak boleh baca hati dia. 
dah la skarang saya dah terlalu berharap sampaikan sye sanggup 
sakitkan diri sndiri. saye dah muak dengan semua ni. dia selfish sangat.
pkir hati dia je sorang hancur. hati saya? sikit pon dia tak fikir. ape prasaan korang lah
klau dah lame sangat korang pthnkan tiba2 dia boleh cakap yg dia takde hati lngsong ngan korang.
sedih tak korang? yess aku rase semua itu. sampai sekrang aku 
sayang dengan dia. dan aku harap dia pon begitu. sampaikan hati dia. 
bende kecik nk besar2 kan. weyy beruntung lah aku dah jujur dengan kau. klau aku tipu
kau sampai mati? ataupon kau tahu drpade org laen? bersyukurlah wey
aku ni ade hati lagi sebab sayang aku sanggup jujur. tapi kau? kau boleh cakap 
taknak psang berbuah dua kali? kau ingat aku nak sangat ke weyy. 
sumpah selame ni aku sabar je. kau tahu sebab dia? sebab aku cintakan kau
tapi kauu? ishhh kau tahu tak.
kau lelaki pertama yang aku paling cintai dan aku sanggup terhegeh2 kat kau
saat kau putuskan aku, dan kau jugalah lelaki pertama yg 
pernah hancurkan harapan aku, cinta aku,dan semuanya dengan sekelip mata
setelah bertahun bersama. sampai hati kau weyy. kau selfish betul kann?
sikit pon kau tak pernah fkir impian aku nak sehidup semati ngan kau. 
kau boleh blah mcm tu je. then kalau kau suka kau dtg. weyy kau ingat aku ni ape weyy.
marah2 aku kat kau pon aku nak jugak perthankan cinta kita dan sampai saat ni pon
kalau kau dtg, aku akan terima kau. kau je yg tak pernah nk hargai sikit pon prasaan aku.
even kau hargai pon skejap je, kau tahu tak mcm mane aku rase mase kau 
tingglkan aku? kau boleh pergi mcm tu je. pstu sehari kau dtg balik then kau tngglkan aku?
asal kau selalu hancurkan harapan aku kat kau ha? kau syg ke tak kat aku sbenarnya
penatlah mcm ni. kau buat aku cinta mati ngan kau lepastu? semuanya hilang.
weyy mane pergi sayang kau yg dulu? mane fakhri yg pernah aku kenal dulu ha??
tolonglah jangan buat sampai aku bencikan kau satu hari nnty :(
kau tak bagi aku peluang langsung untuk tebus ksalahan aku kann?
ape pon aku takkan bersemuka dengan kau. aku bukan taknak tapi aku takut
kau sebut perkataan yg aku memang taknak dengar .
aku taknak bende tu berulang lagi. kau boleh nak pergi dr hidup aku tapi
aku taknak dengar kau cakap perkataan tu. aku benci perkataan CLASH ! 
aku muak nak dengar dan aku tak sedia nak dengar. kalau satu hari nnty 
kita ditakdirkan bersama alhamdulillah :D aku tunggu saat bahagia itu
aku hanya perlu bersabar dan berdoa supaya kebahagiaan itu
kembali :) just chill hanna. klau dia mmg untuk aku tak kemana.

yaa itu sahaja cerita saya hari ni. sorry yaa, saya taknak post pasal dia lagi
korang jangan tanya ape2 ehh. saya taknak lah cerita pasal dia lagi
sebab saya rasa dia pon tak ingat kat saya. memendam itu lebih baik. 
dan saya rasa kalau dia mmg dah taknak kembali.
saya nak jadi saya yang 2 tahun dulu sebab saya rasa if saya penat setia
lepastu saya mcm syok sendiri je . nangis pasal dia evrything pasal dia. baik saya 
kembali ke asal. sebab dengan kembali saya dapat perhatian drpada
semua org. yelah selame ni sy mgharap belaian dia tapi skrang?
dah takde kan. so sy nak kembali supaya hidup saya dihiasi dengan ramai org :D
itupon kalau dia tak kembali. yelah dia yg merubah kehidupan saya
dan sekarang dia balik yg mengubahnya menjadi kepada asal :) 
so bukan salah saya . k bye + +