HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

gembira dalam duka
04 January 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
first day sekolah : banyak sangat aku belajar
aku belajar melupakan kauu. tapi aku tak boleh.
seharian aku tak makan dan aku disahkan migrain :(
yaallah ape yg aku buat ni,. aku tak sangka aku migrain.
sebab aku tak mkn bukannya migrain sepatutnya,
nape aku seksa diri aku semata2 untuk kauu.?
aku sendiri taktahu. bile fikir pasal kau aku nangis,bile pkir psal kau kepla aku sakit
aku taktahu nak buat ape lagi. blog ni dah private so aku boleh bebas luahkan ape je 
sebab kau takkan tahu :) aku akan share dengan semua follower aku.
 sekarang dia dah bahagia.
aku gembira tengok dia bahagia. tapi 
aku jugak sedih.. sampai bila aku nak sedih?
sampai bila aku nak menaruh harapan? ahhh aku tak mampu sangat'
tapi ape aku boleh buat. aku hanya mmapu lihat dia tersenyum bahagia dari jauh je.
bukan niat aku taknak berhubungan dengan dia,tapi aku rase ade yg lebih 
sayangkan dia. aku taknak jadi pendendam. 
aku kene berdoa supaya kebahagiaan itu dtg kat aku.
aku tak kesah kalau dia mungkir janji dia.
cume aku kecewa sebab secepat itu hati dia terbuka untuk seorang perempuan
aku sendiri tak terima cinta org yg aku mmg syg. dan dia dekat ngan aku
aku sanggup lukakan hati dia sebab taknak tengok kau 
sedih. aku syg sangat kat kau. tapi ape daya aku tak mmpu buat ape2.
harini aku terpakse suruh mak aku amek aku sekolah semata2 
taknak jumpa dia. kesian mak aku. tapi untuk harini ngan esok je.
hari2 laen aku rase aku boleh tnggu abah mcm selalu wlaupun'
tanpa dia. urmm dulu dia selalu ade mase aku susah mase aku senang.
sekarang? semua nya dah berakhir. sedihnya aku allah je yg tahu.
aku dah cuba yg terbaikk. biarlah dia happy dengan life dia.
aku? aku hanya mmpu berharap yg dia akan jadi milik aku.
aku tak paksa dia. kalau dia syg kat aku dia akan dtg balik satu hari nnty.
aku hanya mmpu bersabar dengan tengok dia bahagia disamping org tersayang.
impian aku nak bersama dia. tapi apekan daya. aku takkan putus semangat untuk tnggu dia.
lepasni aku balik sorang2 aku ssakit sorang2 aku nagis sorang2 aku happy pon sorang2.
dengan sape lagi aku nak share selain dia?
dia je yg faham aku. dia faham segalanya. 1 tahun 9 bulan dan bulan 3 ni kite dah 2 tahun
tapi kau hhancurkan semuanya. fakhri bile kau nak kembali. 
aku janji aku takkan buat kau kecewa. akan akan buat kau happy.
kenape lah kau tak pernah faham aku? salah ke aku kalau nak mula dari awall??
aku sanggup hilang ingatan daripade aku seksa fikirkan kau setiap saat :)
firstday aku sekolah semua tnya pasal kauu. aku hanya mmpu cakap
yg aku masih couple dan bahagia ngan kauu. padahal? 
hah.. aku taknak org lain tahu. mesti bnyak kan persoalan kalau ramai yg tahu kite dah clash?
yelahhhh kau 24 jam dengan aku dan sekarang? sesaat pon kau dah takde mase untuk aku..
lelaki yg terbaik pernah aku kenal adalah kauu ! terimakasih sebab dah 
ceriakan hari2 aku. dah buat aku tertawa sepanjang perkenalan kita.
ia akan berakhir disini. ihate number 4 !