HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

berakhir sebuah kenangan 2011
03 January 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
new year korang :)
sorrry sebab private ini post. 
heyy harini saya sedih. sedih sebab seseorang :(
errr. yess saya dah janji takde erti sedih lagi bila masuk tahun baru
tapi kalau tak sedih itu tandanya takde perasaan.
ALLAH ciptakan manusia itu ade perasaan kann?
yaa. saya nak share ngan korang mase tahun 2011

2011 - saya belajar mengenal diri saya yg sebenar.
-saya belajar mencintai ibu ngan abah saya
-saya berjaya tak buat family saya marah dengan saya lagi
-saya belajar erti kasih sayang
-saya belajar erti cinta
-saya belajar mencintai dan dicintai
-saya belajar erti ilmu
-saya belajar apa itu dosa
-saya beelajar apa itu pahala.
-saya belajar erti  kesetiaan
-saya belajar bersahabat
-saya belajar untuk melupakan seseorang
-saya belajar bermaknanya seseorang itu dalam hidup kita
dan apabila dia pergi , hari2 saya dah takde makna.
-saya belajar buat org gembira bila ada kat sisi saya
-saya belajar memahami perasaan org
-saya belajar apa yg saya patut belajar dari dulu
-saya belajar maksud ayat : 
indah mana pun sesuatu pertemuan ia akan berakhir dengan satu perpisahan
yg tidak seindah pertemuan

 sekarang baru saya sedar. kite tak boleh terlampau sygkan seseorang lebih daripada kite syg diri kita. 
sebab kita akan kecewa :( andai aku dapat putar masa itu ....

2012- aku belajar melupakan seseorang
-aku belajar erti insaf 
-aku belajar erti senyuman
-aku belajar erti gembira.
-aku belajar erti memahami perasaan org
-aku belajar ape itu cinta yg sbnar
-aku belajar untuk jadi diri aku yg sbenar
-aku belajar daripada kesalahan
-aku nak sangat happykan diri aku
-aku nak study
-aku nak happykan org kat skeliling aku.
-aku nak lupakan ape yg pernah aku buat.
-aku dah sedar aku siape . aku hanya perempuan !@#$%^&
 itu kesilapan yg paling besar pernah aku buat. untuk orang yang aku sayang.
kalau aku tahu aku buat semua tu aku kan khilangan org yg aku syg.aku tak buatt !
-aku nak berubah ! cukuplah aku seksa .
-2012 penentu masa depan aku.
-harapan aku untuk dapatkan kau tak pernah pudar :)  
aku ttp mencintai kau walaupun kau dah bahagia dengan org yg kau sayang 

NEW YEAR SEMUA :)

4/1/2012 : sebulan kau tinggalkan aku :D
aku ingin melangkah kee tahun bbaru dengan semangat dan
ingin tersenyun walaupun mempunyai 1000 masalah :)