HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

tersenyum
05 January 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png

heyy. harini saya belajar matematik.
wahhh poning kapale otak den tengok nombor banyak2
bebelit2. ehh2 itu mula2 lah syg.
sekarang saya dah faham. wahh senang sangat number base tu. 
HAHA. harini letih ouhh kemas bengkel masak.
hadoii itu semua untuk form 4. haprak betul. '
semuanya form 5 yg tolong buatkan. wahh senang lah ek korang akk korang ni semua
syg dengan korang tau takk. kiteorang waktu form 4
pon buat sendiri tauu. haishh. 
yaa harini mood masih gembira dalam sedih. kenape?
yelah kat sekolah saya okay. lepastu tiba2 
semua nak cerita pasal pakwe masing3 HAHA. 
iknow i takde pakwe tapi tak payah lah nak cerita sampai i keluarkan air mata
hadoiii. ni lah dia budak asrama. takpelah ktorang share. 
menangis2 tadi kat bengkel. cikgu pon pelik
apelah yg kami gosipkan kann? HAHA.
bile kawan kata : haii hanna smnjak2 mnjak ni taknak jejak dah ke rembau tu?
aku : hanya mampu tersenyum
kawan : seelalu berkepit gaduh ke?
aku : takdelah saje je tunggu ibu harini. HAHA. tersyum riang :)
kemain kau kan HANNA. sorok disebalik senyuman..
takpelahh. aku okayy :) menipu je kot bukan susah mana.
lepastu , ibu dtg :)
ibu : kakak kamu balik lah dengan abah ye lepas ni
aku : :( yelahh . bersalah betul bile tengok adik aku mcm ngantuk je then ibu terpaksa bawak
sebab nak amek aku sekolahh.
ibu : ibu terkejar2 nak amek kamu lagi abg lagi 
aku : takpelah nnty akk tunggu abah . kecewa denn :)
takpelahh hidup kene berkorban kann? sabar HANNA
insyaallah kebahagiaan itu akan dtg.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhtHm61WUJCDDGRAXM7XYa8HYqVBLskGIFwpOtVmkr2nDQ39Jn28TCaKu8TMs431i2ATqKsbVRVY8WR5ro8APSdpwSCikMC6a1aQQ7Zz1YIYksSIXR3Zt-pbxLV4UvVyykqrBogyNI7gU/s1600/bbvcbvcb.PNG