HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

DUNIA
09 October 2014 - Backlink - 2 Comment(s)
Kadang - kadang aku tak faham dengan namanya dunia . mungkin situasi yang buat aku jadi macam ni . Selalu tak faham dengan keadaan . Tapi bukan aku sorang , semua orang aku nampak mcm tu . Situasi yang menyebabkan hidup jadi serba tak kena . Kadang kadang ada kawan pun mcm takde kawan . Kalau ada kawan yang selfish nak buat apa kan ? Mungkin diorang tak rasa apa yang aku rasa , Tapi tak patut pun diorang buat mcm ni . Aku nampak mcm takde hati dan perasaan , tapi korang tahu ke apa dalaman aku rasa ? Hahaha hidup nak berkira memang mcm ni lah keadaan dia . Kalau nak bercakap dengan cara menegur . takde hal la . aku tak faham tak faham dan tak faham . Hahaha . Just i will hope persahabatan ni kekal and i love you all . Then kalau setakat nak kawan sbb nak jaga hati tak payah . Lepastu , kalau kalau dan kalau , aku dah malas nak membebel panjang . Hopefully korang ubah cara berkawan Muahahahahaha