HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

A strangers
01 August 2014 - Backlink - 3 Comment(s)
Since we brake up :

1. Semua bende jadi tak kene 
2. Mana ada nak tegur-tegur dah kan kalau jumpa 
3. Kalau setakat nak buat muka fake, hati sama je kan ? takde gunanya pon
4. Jangan jadikan alasan nak berkawan boleh ?
5. Sayang kan ? dah buat gelang dah cipta kenangan dah banyak gambar tapi akhirnya ??
6. Rasa mcm orang bodoh je kan ?
7. Setakat nak updte update status , update twitter cakap la depan !
8. Kononnya nak jeles jeles kan kami bagai . Jangan la mcm budak budak hingusan 
9. Nak kawan buat cara nak Kawan jangan macam setan 
10. Aku sebenanrya langsung tak hadap ngan korang semua . Sorry