HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Oh September GA by Safiena & Friends
12 September 2013 - Backlink - 1 Comment(s)

Bukak Dashboard Blog je ternampak Banner PINK comel ni. awwww . hanna suka pink. suka. suka.
okay hanna jangan over sangat hihi. Teruja tengok banner langsung menyibuk menjoinkan diri . nak kata pandai berdoodle ? memang taklah kan. hanna sama sekali tidak pernah mencuba dan tidak pandai sama sekali melukis doodle. sedangkan lukis di kertas pun tak pandai. buruk jadinyaa. Haha. tapi entry hanna kali ni nak mengajak korang join Giveaway September ni. jom lah tolong mereka memeriahkan lagi sambutan Giveaway ni yee :)

# Click Banner For Join :)

  1. Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya : Saya COMEL . Saya MANJA . Saya HEBAT !
  2. Saya memilih untuk menjawab soalan yang kedua sebab saya tidak boleh melukis doodle yang awesome macam Blogger yang saya senaraikan di bawah . 
Blogger : dysha Sahhir 
Blogger : Nabila Medan

HADIAH ?
  1. Magic inner neck
  2. Produk bedak tanaka dan pek rumpai laut
  3. Perfume DKNY
  4. Topap rm 5
  5. Bookmark
  6. Brooch
  7. Subang owl
  8. Handmade Notebook
  9. Handmade cute plushie
  10. Baju save t gaza
  11. Keychain
  12. Button Badge
  13. Buku Novel 
Awesome kan ? teruja tak nak join Giveaway ni ? okeh meh jom ramai-ramai . lagi ramai lagi meriah bukan ?