HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

GoodBye Memories . Welcome January 2013
01 January 2013 - Backlink - 1 Comment(s)

Say Hello to January pleaseeee ~
heyy.hey.heyy. january will be starting . December will be end =='
ouhh so sadd. btw takpe. sekurang-kurangnya bile December pergi
kenangan 2012 yang pahit pun pergii. heyy darling.
ape azam tahun baru korang haaa ? ade jugak blogger-blogger yang share azam baru
dekat Facebook,Twitter,Fan Page, Bloggie diorang. haa korang meh share ngan diera meh
post dekat komen diera azam korang ape. hehe ~ ke korang nak tahu ape azam diera?
okayy fine . diera mengalah lah untuk korang yang tersayang :)
okayy azam 2012 diera haritu . ade yang diera dapat capai. and ade yang tak. nak tahu ?
kalau rajin older post lah post diera masa first day of january 2012 dulu ngeh3
tapi diera tahu korang ney bukan nye rajin pun kann ? okay takpeee. sokayy 
korang boleh scroll bawah neyy . haa tengoklahh .


ini lah dia azam diera masa first of Januaryy 2012 :

2012- aku belajar melupakan seseorang
-aku belajar erti insaf
-aku belajar erti senyuman
-aku belajar erti gembira.
-aku belajar erti memahami perasaan org
-aku belajar ape itu cinta yg sbnar
-aku belajar untuk jadi diri aku yg sbenar
-aku belajar daripada kesalahan
-aku nak sangat happykan diri aku
-aku nak study
-aku nak happykan org kat skeliling aku.
-aku nak lupakan ape yg pernah aku buat.
-aku dah sedar aku siape . aku hanya perempuan !@#$%^&
 itu kesilapan yg paling besar pernah aku buat. untuk orang yang aku sayang.
kalau aku tahu aku buat semua tu aku kan khilangan org yg aku syg.aku tak buatt !
-aku nak berubah ! cukuplah aku seksa .
-2012 penentu masa depan aku.
-harapan aku untuk dapatkan kau tak pernah pudar :)
aku ttp mencintai kau walaupun kau dah bahagia dengan org yg kau sayang 


aku tahu aku tak dapat penuhi semuanyaaa. sebab aku kecewa sangat !
okayy takpe. 2013 kan adaa. aku nie manusia biasa yang tak sempurna
takpe. aku harap dah takde orang yang akan kecewakan aku 
SELAMANYA !

#will end right semua tuu . 

azam 2013 pulakkk ? OUH MY ! thinkk.thinkkk.
for sure errr =='

scrolll down pleaseee
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1# nak jadi seorang yang friendlyy. barulah ramai kawan-kawan 
2# nak jadi anak yang solehah *maybe one dayy . kita neyy tak baik macam anak makcikpakcik
3# menjadi seorang yang setia dan bersabar dalam perhubungan :) *dah lama setia dah
4# make a something different for my relationship between me and AMIRULHAKIM 
5# Insyaallah kalau ade rezeki nak sambung belajar ambil diploma kulinari *tinggi harapan tau
6# kurangkan sifat dendam dalam diri. diera takkan dendam kalau orang tak mulakan :(
7# cuba taknak sakitkan hati sesiapa and terima semua kritikan seadanyaa 
8# nak cuba jadi seorang yang pemaaf. 
9# cuba mendewasakan diri yang memang macam budak-budak neyy
10# taknak menangis . helping - amirul hakim :) nak jadi seorang yang HAPPY in LIFE

untuk itu terbukalah tirai 2013 anadiera original page. 
and. happy anniversary for 4 years blogging :)
blog nie ditubuhkan pada bulan 12 tahun 2009 <3 p="p">

HAPPY ANNIVERSARY DEAR 

Happy New Year. semoga tahun 2013 akan mendatangkan lebih banyak
kenangan manis buat diri ini dan rakan-rakan .
semoga hubungan kami juga kekal hinggal akhir hayat :)
for AMIRUL HAKIM :

HAPPY NEW YEAR. HAPPY ANNIVERSARY. THANKYOU
IMISSYOU AND I LOVEYOU 

#Lepas neyy nak ke PLKN dah. mesti rindu dengan kamu =='
jangan nakal-nakal yea sayangku. takecare yourself :)

Goodbyee bloggieee :)