HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Part 2 : Surat PLKN
19 December 2012 - Backlink - 1 Comment(s)

Assalamualaikum . Dear all's Hurm harini ada satu berita yang rasanya nak kata happy pun takk . Ergh im already 17 now kenapa aku ? Dah  daftar bagai untuk ambil lesen lepastu  tiba tiba balik rumah ,Satu berita buruk telah membuat kepala hotak aku serabut sangat sekarang  Finally Surat daripada PLKN yang selama ni aku rasa harapan untuk aku masuk Zero sebab sampai tarikh tutup aku check memang aku tak dapat. Aku terpaksa terima kenyataan yang nama ku memang takde dalam senarai PLKN. Mungkin ada kekosongan tempat dan permohonan aku diterima Maybe . Erghh sebenarnya aku setuju bila ayah aku suruh mohon sebab aku nak cuba lupakan orang yang paling aku sayang dengan isi masa lapaang aku dengan beraktiviti. Boleh jugaklah aku lupakan sikit sikit kenangan daripada aku tercongok dekat rumah menangis. Brr kenapa pulak sekarang terasa beban sangat kuat dalam kepala . Sepatutnya aku bersyukur sebab dapat tapi disebabkan aku ada banyak alasan kenapa aku tak nak pergi PLKN ni . Bukan sebab takut tapi antara salah satu sebab aku nak Ambil lesen .Ergh. 

#This is Love Letter. Thankyou 

Habistu macam mana ? Memang nak kene pergi ke ? Banyak ppersoalannya disini. Memang aku fikir aku tak dapat pergi PLKN ni tau. Kenapa bila dah ambil lesen baru nak hantar surat . Lagi beberapa hari lagi nak pergi ? Awalnyaaaa . Tengah aku serabut ada pulak manusia yang tambah kan serabut kepala aku lagi dengan kerisauan dan melontarkan bertubi tubi kemarahan dan pertanyaan . Takk boleh nak faham langsung kan ? Dekat mana lah agak agak aku dapat yeee. Baca dengan terperinci dan sangat teliti , rupa-rupanya aku dapat dekat Kem PLKN Ulu Pari Aqua Village , gadong . Alahai dekat sangat 20 minit je dari rumah .
Bosan ? memanglah kalau jauh jauh best kot, tapi taknak lah kot jauh jauh sebab nanti macam mana family nak datang lawat aku. Yang sangat sedih bila aku terpaksa berjauhan seketika dengan Muhammad Amirul Hakim. Awak maaf. Lepasni :
1) awak tidur tanpa kita
2) awak makan tanpa kita. 
3) awak bangun pagi tanpa kita
4) awak bosan takde kita
5) nak keluar mesti dah tak bagitahu kita
6) nak on9 dah tak bgtahu kita
7) dah takde kite nak nasihat awak balik sebelum pukul 12 
8) dah takde yang nak kejutkan awak bangun pagi
9) dah takde nak borak malam2 sampai awak tertidur
10) dah xde spe nk igatkan awk jgn lupa sapu and makan ubat,cuci muka sebelum tidur
11) dah takde orang awak nak gaduh2 nak merajuk
12) kalau awak terjaga pagi2 buta dah tak tahu nak call sape dah
13) bila awak balik. takde dah orang yang selalu webcam ngan awak
14) petang-petang awak lalu jela depan rumah. dah tak boleh nak singggah lepak. 
15) dah takde dah setiap hari tukar-2 panggilan bila call or text
16) camne nak wish anniversary :(
17) siapa nak zikir untuk awak sampai awak tidur?
18) awak dah tak dengar tangisan kita dah .
19) awak takkan dengar " baca doa tidur ngan baby jum ? "
20) awak takkan dengar "sayang, baby ade ni. dah2 tidur2 bby teman "
21) jangan kena hujan ! nanti pening kepala =='                                                                      22) awak dah tak dengar dah kita cakap" kua jangan nakal2.jangan gatal2 ."

Mesti Rindu  kan sayang ? :"(
Terimajelah kenyataan yang tak boleh nak undur balik dah . Takpe aku pandai jaga diri aku pandai bawa diri aku dah besar :)