HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Happy 17Th Birthdayy
19 December 2012 - Backlink - 2 Comment(s)

HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ANADIERA 
HAPPY BIRTHDAY TO ME :)
saya sudah tua sekarang =='

okayy firstly terimakasih kepada yang wishing my BIRTHDAYY :)
expecially for my dear AMIRUL HAKIM cause bagi kita special things
yang belum ade lagi orang bagi dekat saya :) 
awak jugak lah FIRST PERSON yang wishing my birthdayy
kesian awak sebab tak dapat nak sama-2 dengan kita 18 Disember kan ?
sokayy my dear . awak sambut BIRTHDAY kita awak pun kita dah happy sangat2 dah sayang :)
HADIAH ? 
err awak neyy suka sangat membazir untuk kita kan ? *pusing kepala 
TERIMAKASIH awak :)
 kita sangat hargainyaaaa sangat,sangat dan sangat hehe
korang nak tahu ke apebendenye tu ? alaaaaaaaaaa
takkan taktahu. dah nama pun perempuan  ecehhhh nak tengok tu kawan baru ARUNA :


#Comel Kan ? Macam Tuan Dia :p

#Rantai . 
sorry tak dapat upload . kite taknak bukak rantai tu ngeh3 :)

kita faham ape maksud awak tanya pernah tak ade sesiapa bagi kita rantai sebelum neyy .
patutlah awak tanya . its okayy awak. jangan difikirkan laa. bende dah lepas dah pun . 
rantai ni jugaklah awak pakaikan masa tu. hehe. so sweet awak :)
dengan hujannyaa. eh boleh lah bersweet-sweet depan rumah ngeh3 btw kita memang tak
expect awak datang nak bagi semua tu. sebab awak cakap nak jumpa sebelum balik kolej :)
err pandainya sayang kita ney menipu kan kan ? HIHI 
THANKYOU COMEL :)

Malam 17 Disember. berlaku pertempuran antara aku dan kau. :(
erghhhh sabar jelaaa. kesian kau sebab aku tak maafkan kau. hehe
siapa suruh main-mainkan aku. haaa kan dah kena. gaduh besar.
sangat sakit malam tu. hari bermakna aku hilang keistimewaan dia. 
tapi SEJAM je. ngeh3. RINDU punya pasal :) kantoi semua permainan dia.
ye awak kita tahu kita ngan awak takleh terpisah lama-2 mesti rindu
melainkan awak tidur. memang lah tak rindu HAHA :)
hari jadi kita jadi bermakna semula. dah penat menangis. kami pun tidur 
tapi tak lena pun. kesian kan. hurm takpe2 . pagi2 dah ade orang ketuk pintu bilik 
siapa? bapak aku laaaa. dia bagi aku RM100 ?
untuk ape? dia kata ni duit pendahuluan lesen kereta :)
hadiah for my Birthdayyy hehe. baik pulak bapak aku neyy. hadiah Birthdayy 
dapat lesen weyyyy . hehehhe . tapi malangnya dalam HAPPY
ade duka. kenapa ? sebab bergaduh lagi sekali dengan sayang kita :(
dia risaukan kita. takut ade orang kacau kita. wekkkk :P
kita selamat dekat sana. takde sape berani kacau sebab kan nanti kene TEMBAK dengan awak :P
tapi sekejap je. lepastu kami berbaik semulaaa. penat sangat dengar ceramah tu. 
balik je rumah terus tidur . lepastukan ......
bagun je tidur bukak pintu bilik. My Lovely Dad ade bawak kek 
arhhhhhh. Sweet :p dah lama tak dapat tiup kek. 
TERIMAKASIH ABAH !
Haaaa tu dia kek. tapi takdapat nak tengok kita tiup LILIN sebab tak bertudung.
alaaa mengejut kot. Sakai jelah tiup LILIN nyaa hehe. :)

#17 Tahun Dah Umur Aku :)

okayy kita sekarang dah besar dah :) 
awak bila lagi ? yang Birthday 31 Disember Tu tunggu jelah eyhh :P
kita dah besar tau bukan dah tua :)

- TAMAT -