HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

raya yang menyakitkan
26 August 2012 - Backlink - 2 Comment(s)

heyy stalker ==' 
sebenarnya tengah sakit hati ni. nak share biar lah satu dunia tahu yang diera
ni tengah SAKITHATI :) tak salah kot kan nak share. lantak lah orang nak cakap ape.
okayy mungkin kat sini tak formal sangat lah. kejap sebelum tu nak mmperkenalkan pelakon2 dia 

main character : putera A
watak kedua yang kira utama jugak laa : puteri T
watak sampingan yang utama gak lah : mr.A
dan aku lahh diera :)

okayy 24082012 bersamaan hari jumaat diera pegi ikut putera A dengan mrA . nak pergi beraya dekat rumah puteri T . ecehhh orang eh takdo lak HAHA. okayy happy je masa tu :) everything okayy and okayy
even tuan rumah dia takde. alaaaa takpelaaa. kenyang jugak ktorang kan :)
then malam tu kami ade 13 orang tauu. pergi rumah ke rumah . ontah sesapo tah.
kenalnyaa tak jugak HAHA. malu kan ? ==' tak kesahlah pasal malu tu HAHA berya je pun :P
okayy sekarang cerita diera dengan putera A ni sengaja kot nak buat puteri T sakit hati . tapi nak kata sengaja tu tak pun rasanyaa entahlaaa. then dia menangis ==' ececeh ade drama tengah beraya lah pulak
dapat cerita free kan ? bukan selalu nak ade adegan menangis masa g raya ramai2 macam tu. 
okayyy satu pesanan untuk puteri T : if kau nak menangis tak payah depan ktorang boleh ? sebab diorang akan mengata aku tahu tak ? orang akan cakap putera A tak layan kau sebab aku. aku. dan aku. faham ?
kau sengaja ke ape ni ? sengaja pulak nak  pergi buat semua orng tahu yang hati kau tengah menangis ?
eh dahla. stop sampai situ. then semalam. puas aku cuba nak baik dengan kauu. tapi sama je. okay sekarang
putera A nak menyalahkan aku cakap aku takleh terima kau then nak bermusuh dengan kau ? apeni weyyy
aku seboleh2 nak terimakau . aku tak pernah nak jeles sangat pun kalau nampak kau bgurau2 dengan putera A tu sebab aku malas nak rasa ape2 aku bukan makwe dia. tapi kau ? aku dekat sikit kau dah jeles apahal weyy? kau ni awek dia lagi ke sampai nak tarik muka bagai. ? takkan. kau ex jekan. ? aku tak berstatus ape la. cuma adik angkat, kau takpayah nak jeles tahap gaban sangat laa. betul jugak kata mrA . dia pun pelik dengan kau sebab kau takde status ape2 then kau nak jeles pulak. ehhh ape ni. kalau camtu aku pun nak tarik muka lah bile nampak kau gurau2 ngan dia? boleh tak? aku pon ade gak perasaa bukan nak kene pkir perasaan kau je sampai aku nak dekat ngan abang angkat aku sendiri tak boleh ? macam tu aku ni tunggu laheh ? kate haritu kosong-kosong. sekarang ? sampai mimpi2 buruk lak. pastu nak menangis lak. nak face to face sape yang taknak. aku ke kau. pastu aku pulak yang dipersalahkan. ececeh bestnyaa hidup asek nak kene salah je kan. dah suruh dtg rumah nak bincang. kau kate kau takleh datang. haritu kau ajak facetoface. boeh je pulak aku datang rumah kau. lepastu kerja kau nak memerli aku je pulak. heyy sekarang ni sape yang taknak baik ngan sape? sape yang musuh ngan sape weyyy? rasanya if kau jadi aku pun kau pun menyirap tengok aku tarik muka mcm tu. eceh kau nipun takyah risau la. status aku dengan ex kesayangan kau tu adik angkat jeh tak lebih pun. aku nak jaga dia je. nak buat diaa happy . tak lebih pun. aku sayang dia ? memang lah sape tak sayang abang kan ? kau kalau nak dia. kau tunjuk yang kau mampu happykan dia. dan kau putera A fikir lah masak2 ea. HAHA :) semoga bahagia :) aku tetap takkan lari dari putera A sebab aku tetap adik kesayangan dia even ade problem ape sekalipun. hehe :) okayyy tak nak gaduh. sama2 sakit hati kan. so fikir perasaan sendiri. pujuk hati sendiri. okayyy goodnite ==' 

SEMUATU BUKAN NAMA SEBENAR. TERASA ? PADAN MUKA :P