HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

haters =='
19 June 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

yes. HATERS . fucking shit =='
dekat sekolah tadi. cehh prmpuan. mengada sangat lah kau neh
nak main toreh menoreh tangan pulak. kau inat tangan aku ni
GABUS ape kau nak toreh-2. mengada lah kau ni.
sebab jantan kau nak berdendam dengan aku.
ceh kau. 1 kali dendam kau. 100 kali dendam aku lah sengall.
benci gila ouh dengan kau. aku siapa nak berdendam dengan kau ?
aku manusia yg ade hati dan perasaaan bukan macam kau
langsung KOSONG. hati kau tu dah gelap segelap-gelapnya lah weyy.
mungkin sebab tu kau ni jenis nak memalat dengan orang je kan. 
elok-2 aku sayang dengan kau. cehh kau pulak yang mintak aku benci kau
memang benci lah jadinya kan ? mengada la kau wey. sumpah doe. 
bebudak asrama memang camni ke sayang ? 
kesian laa dekat kauorang. dah la dduk dekat penjara. kau
tahu ape aku rasa tadi? aku rasa nak bunuh je kau masa tu jugak. 
dah dengan sekarang. otak aku serabut. heyy hanna. wat lek at peace =='
buntu kepala tak aku kejap . sabar je aku dengan kau betina. 
tak pasal-2 nak mencari salah orang. kau gaduh. aku bagi suggest je
h tup-2 aku yang kene balik. eh hamak sangat lah dengan kau tu. 
baik aku belajar lagi bagus lah dari aku dengar cerita kau. then kau
mintak pedapat. bile aku bagi pendapat kau nak memaki aku pulak.
cehhhh kau baik sangat kee ? ==' what the FUCK