HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

happy maybe ~
21 June 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

dear bloggie :)
today nak share pasal dekat sekolah tadi. HAHA. 
senget bin sengal betul kami berenam. 
siapakah itu ? ouh dear. meh kita mention
 nama kalian yaa. 
first : HANNA ( semestinya saya) *penyetan pertama HAHA
second : SCHA (kawan setan saya) *sengal
third : IEYRA (taklah setan sangat. jahat sikit je)
fourth : WANA (tak jahat. nakal je sikit tadi)
lastly : ZIERA ( jahat sebab bersubahat je ) *taklah baik mana punn HAHA.

senget je aku kan ? kauorang mesti malu kan kene mention
nasib baik lah aku ni  baik hati sebab tak mention dekat facebook tauu.
cehh senyap je ? taknak ucap terimakasih ke kat aku yang sangat baik ni HAHA
*perasan nya aku .
okay tadi sbnarnya kami ponteng kelas plus mencuri kertas gambar abang wan HAHA 
 alah abang wan kan baik. jangan lah mrah-2 yea. nnti tak handsome dah . haha. 
mengada je kan. HAHA esok pulak. kami nk 
cuci gambar gne printer abg wan . bolehhhh kannn ? nk mnghbiskn dakwat. 
tu pon klau abg dah topap dakwat lh kn haha. sorry la sebab hbiskan  =='
duit sekolah kn bnyak. sekolah kn kaya. boleh beli baru HAHA. 

esok pulak 
ingat nak menganjing lagi. HAHA
*cehh abang wan takde pulak tadi. sengall .