HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

LAYAN ~
29 May 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
heyy-2 harini kita tak belajar. tapi kita bekajar baca komikkkkkk
komikkkk dan komik. HAHA. takde sape pun tahu yg kita suka baca komik HAHA
baru sekarang nak ungkapkan haaa~ tahu kenapa?
sebab komik buat tensyen kita hilang 0% HAHA.
kawan-2 kita pun taktahu kita obses gila dengan komik hewhew<3
pakwe sendiri pun taktahu apetah lagi kawan ken?  sorrrry . ni semua sbb taknak
korang nampak kita mcm bebudakk HAHA. 
harini je kita baca 5 HAHA. baru beli. habis duit den 30 renggit. melayang
macam layang-2 HAHA. penat kita dengar ibu kita membebel
sebab membazir HAHA. ape kita kesah. kita bosan dduk rumah takde buat ape. 
komik baru. RAPAT DALAM KEJAUHAN
cite dia mmg mcm bodo kot sebab
dia akan tahu 30 tahun akan dtg dia mcm mane, kawen ngan sape.
siap boleh jumpa anak dia lagi tu . hensem anak eh. cehhh. 
berangan je aku. kalau la aku pon dapat tahu aku akan kawen ngan sape. HAHA
gerenti aku HAPPPY gilaxx HAHA. lepastu CINTA UNTUK DIJUAL.
heeeehh prmpuan tu. tahu lah kaya. tak payah laa nak gunakan semua duit
yang ade nak beli cinta. terhina kaum lelaki. HAHA. 
then KEPALSUAN CINTA MURAHAN
tak best. tamau cite. UNDER 18. mmg setiap keluaran aku tunggu 
HAHA. boso-2 cito ehbole buat aku gelakkk-2 HAHA. dengan muka dia yang HODOH tu.
yg hensem-2 la yg pelik. sangat aneh HAHA. then LAWAK KAMPUS.
 mcm biasaaa. dengan UJANG lagi aku beli HAHA. bodo-2 je. okay hangout dengan liss nanti aku
nak menghabiskan duit aku beli komik lagi. yg bulan mei punya ngan jun. HAHA. 
bila lah aku nak insaf kalau camni.