HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

it's HAPPY right?
28 May 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
heyy-2 awak yang tengah baca tu. baca sampai habisss. HAHA.penat tulis ni. ececeh taip. HAHA.
okay mnggu depan nak HANG dengan LISS . dengan AWAK dan AWAK. yang ade takde je dalam hidup saya HAHA. siapakah orang itu? yeayyyy awak laaa yang tengah baca tu HAHA. takde sape la. 
joking. kita takde sesiapa yang bermakna punnn. *eceh minta simpati HAHA.
okay sepatutnya nak hang harini or esok. tapi kita kene balik kampung dekat pahang lah awak. hadoii.
takpe-2 mnggu depan kan masih cutii. boleh lah enjoy HAHA. misss you la sayangg (liss)
boleh menganjing dengan awak2 semua ken ? HAHA. nanti maisara ajarkan. HOHO. kita nak jadi princess mae kita hang. nak pakai dresssss. mesti comel kan? HAHA. awak kita rendu dengan awakk semuaaaa. rindu dengan YOU jugak PELANGI INDAH. hewhew. terhegeh-2. :) okay kedua kita happy sebab 
kau dan dia dah BREAK OFF hewhew <3 tahniah la awak ye. oups.
 anda kata kita tak baik cakap mcm gitu.
heyy dia yang tak baik. sebab dia dah tahu kita sedih . tapi dia masih nak cerita. nak banggga banggakan BALAK dia yang taklah nak berapa sayang dengan dia HAHA. awak. kita tahu awak dengan dia sweet sesangat. but tak payah lah nak menunjuk dekat kita. adoiii awak tak kemana lah laki tu. so sekarang PADAN DENGAN MUKA AWAK. haaaa tu la mnunjuk lagi. 
yeahhhhh aku gembira diatas penderitaan kau kawan. 
bukan ape. kau tu yang cari pasal ken? haritu kau cakap takpe hanna laki berlambak. tp kau cakap senang lah weyy. yg tanggung aku ken? sekarang giliran aku cakap mcm tu. takpe laki belambak HAHAHA. terbakar tak hati kauu? mesti membara kepanasan kan? baguslaa. banyakkan bertaubat. aku nasihatkan. hargai lah life kau tu. org tak pkir kau buat ape kau nak pkir dia? buang masa laaaaa. nak SPM kan? hadoiii. baik kau hang dengan ktorang . kita happy sesame. jadi org gila sekejap. baru tak tenyen. HAHA. satu lagi kegembiraaan melanda sebab capital M dah senyap and tak mengaharap kan aku lagi. yessss BEBAS hidup aku. seronok gilaxxx. senyap je kau kan? nak jadi friend pon taknak. susah lah cmni. HAHA.aku bukan ape. bukan nak menyakitkan hati kau. tapi aku yakin dan percaya yang kau tu PLAY.
and aku mmg bebetul takde feel ngan kau. sory bro. aku dah terkena banyak kali. fedap laaaa. menyirap . tahu tak? aku nasihatkan kau. tunggu jodoh je la ye. itu yg terbaikk. okayy awak. kita stop dulu. nak memasak.nak? datang lah sini. HAHA. okay  bye-2 muaaaaaahhhh