HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

#stupid
21 April 2012 - Backlink - 1 Comment(s)

baiklah awakk. sekarang saya nak cerita dekat awak semua betapa sakitnya hati
bila kawan sendiri tuduh kita MERAMPAS boypreng diaa :|
ouh awakk. saya sangat hargai awakk sampai MATI
saya tak lupa jasa awak tu yaaaa. heyy. awak. saya ade boypreng and dia jauh lebih 
HANDSOME tau dari boypreng awak tuuh :|
mungkin awak tak kenal saya. but saya bukan PERAMPAS boyfriend orang. 
yes ! mmg kita berkawan taklah lama mane kan 2 tahun tuu. KAN?KAN??KAN?
mungkin awak tak kenal saya lebih daripada saya kenal awak kutt.
sini saya nak cerita. tolonglah awak. jangan lah judge orang tu sesuka hati awakk
saya dah 5 tahun kenal dia and kami memanng betul-2 sahabat .
jangan cemburu buta lah awakk. tak baik laaa. lagipon kamu tu dah 
in relationship dah 3 tahun kann? takkan tak percaya lagi dekat dia. 
mane kepercayaan awak nii. ape sebab saya marah ? 
5 sebab kenapa saya marah :
 : awak nak tuduh tak siasat dulu tiba-2 main serang jeh . heh kalau awak serang saya
takpe lagi. ni awak pegi maki boypreng awak tu kenapa? ouh lepastu free-2 lah saya pulak
yang kene maki hamun dengan dia kan? 
: tiba-2 awak jauhkan diri dari saya kenapa? if ade problem dengan saya just say. easy right?
: ops awak . allah bagi mata bukan untuk pandang daring bila nampak saya. allah jugak bagi mulut untuk bercakap. if tak puas hati cakap face to face lah awak. senang kann?
: okay . awak kalau heboh dekat seorang takpe. ni awak nak mereka cerita yang saya mmg betul-2 rampas 
balak awak tu pulak dekat kawan-2 awak. heyy stupid lah awak nii. takde job lain ke nak buat
:  call saya nak maki-2 saya. eh awak saya tak hadap lah dengan boypreng awak yang tak berapa nak siap tu. 
haish saya dengan dia just FRIEND. lainlah kalau saya single. 

okay mungkin awak tak kenal saya kan? awak nak tahu siapa saya?
sini saya bagi tahu. 

#14factaboutme 
  • #14factaboutme :bukan perampas boypreng orang yeah ! #buatapenakmerampas?boyprengyangsatutakterjaga.
  •  #14factaboutme :lebih suka orang berterus terang. if tak suka cara saya. okay cakap ! and. kalau nak marah saya. okay marah. luahkan. takpayah nak pendam sangat lah kann? even awak benci nak jumpa saya ke . malas nak mesej saya. malas nak call saya. malas segalanya yang berkaitan dengan saya. cakap je . nak bg contoh ke? sini : "awak saya malas lah nak masej awak harini. bosan " okay senang bukan?
  • #14factaboutme :saya tak suka boypreng saya ade kene mengena dengan sesiapa even ex dia or mana-2 perempuan. sebab? ha sebab nilah taknak jadi pergaduhan. okay perempuan ni cepat jatuh hati. even lelaki tu just tolong dia siapkan kerja sekolah. ''-''
  • #14factaboutme :bagi saya ex is ex. past is past. kalau memang saya sayang dia and takleh lupakan dia. saya akan cuba lupakan dia. TITIK. sebab? saya akan tumpukan dengan boypreng saya. kalau dia tak fikiir saya, buat apa saya menaruh hati dengan dia kan?
  • #14factaboutme :simple. kalau barang. tak kesah kalau tak branded janji COMEL :) pandai jaga eloklah dia. takperlu kot barang branded. insyaallah kalau dah bekerjaya nanti.
  • #14factaboutme :suka perhatikan orang. gelagat orang. dressup orang. tenung orang. usha orang HAHA.
  • #14factaboutme :paling tak suka orang nak membebel panjang dekat saya. kalau beri nasihat. okay saya accept. tapi kalau nak komen-2 saya. ouh stupid ! saya ada otak and boleh pikir sendiri. okayy?
  • #14factaboutme :saya suka makan kalau saya marah dan kalau ada yang buat saya menangis. saya akan gemuk.gemuk dan gemuk selagi boleh HAHA.
  • #14factaboutme :saya suka gelak. mengilai. tegedik-2. melawak. kadang-2 saya akan blue sikit. untuk saya hiburkan hati saya. dan blue itu bukan yang serious okay :)  hanya untuk bergelak ketawa. kalau awak sporting dengan saya, saya juga sporting dengan anda. 
  • #14factaboutme :tak suka ada kawan yang fake ! ouh ramai sangat dekat kelas saya tu 5 katering 1 tu laaa. fake  gilaa. tak payah berkawan lah nyahh kalau nak fake dengan kawan sendiri. 
  • #14factaboutme :sangat suka meluahkan perasaan dekat blog ni dan dairy. bagi saya. bila saya luahkan saya lebih lega. dan kalau ada orang yang dengar ape yang saya nak luahkan lagi lega.  terimakasih dekat mr.f saya yang selalu jadi bahan saya bila saya marah. sedih dan gembira. loveyouawakk
  •  #14factaboutme : sangat kuat taouching. dan sangat BENCI bile ade someone yang merendah-rendahkan kita. eh awak. kalau awak rase awak tu bagus sangat senyap jela eh. tak payah nak merendahkan orang. kalau awak tu pandai sangat tak payah g sekolah la. if awak rasa saya ni bodoh. awak boleh cakap ape awak nak tapi tak mustahil kan. awak pulak yang bodoh satu hari nnti. jangan nak merendah-2 kan kita ye. STUPID. aku BENCI org merendahkan aku. tak kiralah sape even kau tu pakwe aku. okehhh?  faham?
  • #14factaboutme :saya akan horamat anda kalau anda hormat saya.
  • #14factaboutme :saya kan. saya kan. eh bukan saya. ibu saya kata calon suami saya mesti pandai masak mee goreng. sebab abah saya suka mee . lepastu mesti KAYA haha. cukup sekadar nak menampung saya :) and lengkap ilmu agama dan boleh membimbing saya. tapi taknaklah sampai BERJUBAH bagai. HAHA.  
ouh yaa. baru sekarang awak nak kenal saya. ? macam tu? about friendhip ni saya tak berapa sangat. sebab? saya dah fobia. saya tak serius nak berkawan sebab terlampau ramai yang tipu  saya . fake !
tapikan awak. ingat ye saya berSAYANG-SAYANG dengan boypreng awak tuh hanya dengan motif kami sahabat baik dab itu hanya gurauan. lagipon itu hhanya status. dan umum. kalau saya ade serious relationship dengan dia. baik saya call 24 jam tiap-2 malam sampai pagi. berkepit 24 jam kan? buat ape nak berfacebook-2 kan? logik sikit lah. awak tu dah besar :/ saya serious ye kawan. jangan sebab tu kau dengan aku bermusuh yea .

AND. if saya tengah tamak pakwe sekalipon. saya takkan ambil boypreng kawan saya sendiri. atau ex boypreng kawan saya. saya bukan macam tu. saya cuma akan dapatkan lelaki yang betul-2 saya nak. if dia dah ade awek? perluke saya rampas? oh tidak. saya akann terus mengharap yang dia akan putus dengan awek dia. and saya takkan kacau hbungan diaorang sampai diorang putus mmg kehendak sendiri. lepastu kalau dia dah single  ape lagi tunggu. kebas lah kann?? nanti melepas. HAHA. but not now. saya ada mr.f and saya sangat sayang dengan dia even dia --- sayang dengan saya. :/ HAHA. okay emo kejap. 
fullstop.