HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

# ALHAMDULILLAH
28 April 2012 - Backlink - 0 Comment(s)


alhamdulillah .
semuanya dah kembali macam dulu.
saya dan awak dah berbaik semula.
awakk. saya taknak friendship ni jadi macam dulu.
kita rapatkan kembali ye awak. bolehh kannn ?
saya SAYANG awak. tautak. 
haihh awak ni TUDUHAN melampau awak tu buat saya
SAKIT hati pandang muka awak. tahu takk '--'
tapi takpe. takperlu nak mengungkit lah kann.?
tak de paedahnya punn..
SAYANG kat awak ketat-2 

BERMASALAH dengan awak pulak
si degil plus comel HAHA.
awak ni kenapa dah tak peduli dengan saya?
sampai hati awak kan . awak ! dengar tak. HANNA mintak simpati ni awak
HAHA.. yes .  i miss you more and more
dear. do you miss me darling?
ouh miss for sure. HAHA. jawab sendiri.
heyyy. sampai bila? EMOSI lah saya kalau mcm ni. 
takpelaaaa awakk. i know who i am. 
mungkin ada hikmah. ~ 
bye !