HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

ade perasaan taknak guna baik2
09 February 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

semua org ade perasaan kann?
tipu kalau takde. HAHA
okay now aku nak ceramah sikit.
perasaan boleh bahagi kepada dua?
ape tu?
yess org yg terase je akan tahu. HAHAHA
aku update sebab nak bg pngajaran sikit dekan lelaki2 yg SETAN kat luar tu
eh marah ke? oupsssss SORRY ya playboy sekalian?
eh terganas lak bahasa aku ni.
kesah pulak aku dengan kau kann? HAHA.
yelah kau bayangkan lah dalam 1 mase dia couple dengan prmpuan ni
then ade prasaan kat girl lain.? ehh3 kau ingat kau sape?
cuba kalau bende tu terbalik? kau mara tak?
ape hati kau rase? okay now. tolonglah wey belajar menghargai org sikitt.
menyampah pulak aku bersemuka dengan laki mcm nie. geli doeeee.
tak pasal2 pakwe tikam makwe dari blakang?
TANPA pisau tajam HAHAHAHA.
selalunya kawan tikam kawan ni dah terbalik pulakk.
weyy kau org ni. dah la mainkan prasaan org. lepastu 
ade prasaan kat org lain pulak.. lepastu buat dosa bagai pulakk.
tak malu kee? tak puas ke wey dah ade sorang. nak ramai2.
TAMAK betul kau org kann? 
ade gak yg cakap its just for fun.?
for fun?
kepale atokk kau la just for fun. 
FUNNY lah weyy. SIALL weyy. senang2 je kann. kau rase nnty baru kau tahu,
okay puakn je la hati ngan NAFSU kau yg mmbuak2 tu. 
kau mnyesal jugak nnty weyy

#im not perfect but semua org pon tak perfect
tapi berubahla sikit-2 akhirnya bole jugak jadi perfect
and for boys : tak semua ciri2 yg kau nak kat wanita idaman kau tu dia ade. dia tak perfect lah.
terima jela dia seadanya. kalau dia boleh terima kau
seadanya. nape kau tak bole? nak jugak promot diri kat girl lain.
tak maluu ke weyyy. klau kau series kau pinang je la dia. bodo betull 
TAK WARAS. haha JOKING JE :)
tengah bosan ni ade yg tak setuju? angkat tangan. meh bahas dengan aku ! :0
HAHA sorry kalau ade yg terasa. mmg hobi aku buat kau org terasa HAHAHA.
sengaje ni . :) BYE :)

ini untuk kau HASYZAFINA !
*hasya
*izana
*luna
but not for my prince and takde kne mngena dengan life aku sekarang.
just untuk ingatkan. prmpuan bole buang tebiat sebab kau lelaki. !