HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

hollaa awakk semuaa
20 February 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
dear, lame kan kite tak update.
aduhh bersawang suda ini belooggg. HAHA
sorry lah awak2 semuaa. saya bukan taknak update
cume agak malas je SIKIT ! :)
story saya dah tak banyak saya share sebab saya
dah ade lovely book to share anything i want. HAHA
sorry belogg. tapi saya tak lupakan kamu tauu. jangan tacinggg :)
nanti saya sedih kalau awak sedihh :)
okayy. mnggu ni minggu peperiksaan
and saya takde semngat laa nak periksa sebab takde sape pon wish saya
untuk exam. :( sedih sayaa tauuu. org tu pon tak ingat kat sayaaa.
tapi takpee laaa. saya demam la awakk.
batuk, muntah2. mengandung kott HAHA. anak siapa pulakk?
bapak eh lari hampeh betull HAHA. joking lah awak
saya dah lame tak gelak. dah takde sape nak buat saya gelak HAHA.
penatlaaaahhh perit gila tekak. pening kepala. :(
takpee saye kan kuatt ! HANNA kuat ! 
okaylaaa itu aje untuk harini. TATA awakk 
muaaaaahh <3 lame tak kissing2 dengan awak kan bloggie :) HAHA.

#sayasayangawakketat2 :)