HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

tempahan header dibuka :)
06 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
holla dear// 
okayy harini saya rase nak buka tempahan header untuk 
blogger yang mahukan header baruu :)
kalau nak tempah header sila beri butir2 seperti dibawah :

tajuk : wajib
nama font : kalau tahu
warna : wajib
doodle : kalau nak tambah * sile berikan url doodle
saiz header : kalau taknak pon takpe
transparent or not 
bayaran melalui topap RM5 . 
sekian .
inbox saya di Ana Diera (fb saya)
nyatakan ciri2 header yng anda mahu. 
saya mengutamakan (saya bagi link header,awak bagi code topap)
so kite change lahh !.kalau awak tipu saya block header awak :) senang !

ini contoh header yang saya baru siapkan untuk LISSA
 
dan ini pula untuk CIK EYYDA sebab dah jadi follower bertuah saya  :) ianya free .

 
okayy. that's all :) nak freebies header? cari di tutorial saya yea :)