HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

HAPPY BIRTHDAY TO ME.
20 December 2011 - Backlink - 1 Comment(s)

heyy. aku lambat 
post pasal birthday aku !
18 DISEMBER haritu.. btw sumpah BIRTHDAY aku
tahun ni aku sangat sedih.tu sebab aku wish untuk diri sendiri
sedihh kann?  aku taktahu nk ckp amne tapi sumpah
aku sendiri KECEWA dengan birthday aku sendiri. :(
semua yg aku harapkan semuanya
tak jadi KENYATAAN. 
aku taktahu nak story kat sape. tapi aku sangat sedihh.
aku berharap yg aku dapat makan kek .
dah 3 tahun harijadi aku takde kek. aku nak sangat.
tapi sepotong pon  tak dapat. takpelah aku tak kesah.
tapi yg aku sangat kesah. harapan aku hancur SEBAB ...........
aku benci semuani. aku berharap tahun depan
aku akan lebih HAPPY. sumpah aku tak rase lngsong ape itu HARI LAHIR :(

terima kasih untuk semua yg wish. 
sayang korang. : |