HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Review : Bookmark "Oh September Giveaway"
27 October 2013 - Backlink - 2 Comment(s)

Assalamualaikum . Blog Anadiera bertuah lagi ? Kalini Hanna menang bookmark daripada Blog Acik Ieymah dalam Oh September Giveaway pulaa . Alhamdulillah kemenangan berpihak kepada Blog hanna , yang dah banyak berjasa . kuang-kuang . Disini hanna nak buat sedikit review . Sila baca sampai habis yaa :)

#Click Picture 

Alhamdulillah terpilih sebagai pemenang bookmark . Terimakasih kepada sponsor yang baik hati . Click pada gambar untuk baca selanjutnyaa atau nak terjah pemenang yang lain :)


Penganjur Giveaway ?


Penganjur giveaway yang bernama Safiena . Seorang blogger daripada Sarawak . Pandai membuat doodle . Mengambil tempahan doodle , Facebook Cover Photo. Business card , Logo dan lainlain. Doodle beliau hasil daripada beliau sendiri . Sangat cantik dan kreatif. Banyak lagi tempahan lain. Tapak sewa iklan pun ada tau. Hanya Rm 5 Sebulan :) Wow bila terjah ke blog beliau memang best. entry yang tersusun cantik. Banyak menggunakan warna yang lembut dann menarik. Blog yang kemas dan sangat sweet. bertemakan perempuan muslimah yang comel . Jom ramai-ramai blogwalking ke blog Safiena !

Blog dan Fanpage :



Hadiah ? 


Hadiah dah pun sampai tadi. Encik posmen yang hantar . kuang-kuang. terimkasih encik posman :)


Sponsor ?


Si pemilik teratak kecil katanyaa . Berusia 26 tahun . Pemilihan warna blog yang boleh menarik minat saya sendiri . Temanya yang berwarna pink biru . Fuyoooo. dulu saya pun guna tema ni tau. Comel kan ? Sesuai untuk perempuan . Seorang pencinta rama-rama , purple , camera , mini cooper dan coklat . Hebat ! Sudah bergelar isteri tau. Haaaa jangan kacau ! Nak tahu lebih lanjut ? Jom terjah blog beliau :)

Blog dan Fanpage : 


Sekian :)