HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Beriklan dalam bentuk Video Brosur ?
18 October 2013 - Backlink - 0 Comment(s)


Apakah Video Brosur ?
  1. Video Brosur ini merupakan video pemasaran yang menggabungkan gambar, video 3D / animasi logo untuk keperluan identiti jenama anda. Ia seperrti iklan dalam bentuk video .
  2. Video Brosur juga adalah video pemasaran untuk semua orang. Tak kiralah samada tua ataupun muda .  
  3. Video Brosur adalah salah satu cara penyelesaian  untuk mengurangkan kos anda dalam pengiklanan dan promosi .Selain itu ia adalah pilihan yang paling bijak untuk menyebarkan idea anda kepada media massa melalui rangkaian internet. 
  4. Video Brosur mengambil risalah dicetak membosankan dan menukar video pendek . Bukan itu sahaja, kita pembentang video profesional kami untuk bercakap mengenai anda dalam video. Video anda menjadi jauh lebih peribadi dan bukannya membaca teks.  
  5. Video Brosur datang dalam 3 pakej.

Hubungi ?

Sila hubungi mereka jika ingin mengetahua maklumat lanjut Pengeluar mereka akan membantu anda dalam memilih pakej yang sesuai untuk anda. Anda akan mengetahui bagaimana mudah ia adalah untuk bekerja. Bagaimana untuk melakukannya dengan cara yang betul dan bagaimana untuk mendapatkan kualiti profesional untuk sebahagian kecil daripada apa yang anda perlu membayar.

So, bagi siapa nak tahu dan berminat dengan Video Brosur , boleh LIKE fanpage mereka