HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Bila Nak Sambung Belajar ?
07 September 2013 - Backlink - 0 Comment(s)
Hai korang . lama dah tak update kan . aku tengah pening sekarang .
about study . yeah study and study. aku tak tahu sampai bila aku harus tanam anggur kat rumah .
dulu dah keje tapi dah berhenti pulak. haha. ok now melepak kat rumah cuma makan tidur makan tidur online . insta . semuanyaa berkenaann internet haha. intake politeknik haritu tak dapat. overall 
upu semua tak diterima. lepastu takde buat pun permohonan swasta. dan skarang dah terhegeh2 cari 
swasta. harapnya intak ke dua bulan disember nanti poli or uitm dapatlaa. 

Course ?
kos pun dah pening nak sambunng course ape. kalau nak refer pada aku punya result 
banyak sangat kos kat uitm yang aku tak dapat . disebabkan bahasa inggeris aku D susah
untuk aku melanjutkan pelajaran . so untuk adik adik yang kurang minat belajar bahasa inggeris akak
harap walaupun korang tak suka. sekurang kurangnya korang cuba untuk dapatkan gred C dalam spm kay .
peluang untuk masuk ke universiti sangat tinggi :) kalau maacam aku ni dah tak dapat nak tolong lagi dah
tawakkal jela yang boleh pun ==' menyesal tak sudah HAHA.

yang ni pulak aku nak korang tolong berikan sedikit pendapat :


  1. kalau nak ikut feedback daripada orang ramai. teknologi makanan ni best dan nak dapat kerja pun senang . sebab tu aku memilih teknologi makanan pilihan pertama. lagipun kelulusan bahasa inggeris pun setakat lulus syaratnyaa .
  2. hotel dan katering pilihan aku sebab aku dah ada asas penyediaan makanan dan minuman masa aku form 4 form 5 dulu dekat sekolah. dah kedua dua subjek aku mendapat A :)
  3. perkhidmatan makanan ni aku taktahu tapi ade jugak rakan aku yang ambil bidang ni. so aku saje nak try 
  4. teknologi maklumat pulaa ayah aku yang suruh aku ambil . pening sangat sangat lah. mintak tolong korang beri pendapat ye sebelum oktober . sebab nanti dah tak boleh nak ubah hehe .
aku memang taknak dah duduk rumah huaaaaaaaa ==' nak jalan jalan takda duit . nak keje 
ibu tak bagi keje jauh jauh hehe., dekat dekat takda keje . ok terimakasih kerana membaca. bye bye