HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

maafkan akuu haruss pergiii ~
29 March 2013 - Backlink - 0 Comment(s)

semuanyaaaa !
tak kiralah salah siapa. semuanya salah aku bukan akuuu yang mintak air mata ni keluar. bukan aku !
tapi kau yang paksa aku untuk nangis. bukan sebab aku tak sayang ~ tapi sebab kau melampau sangat .
aku dah semestinya diri aku nak berubah drastik jadi seseorang yang bukan diri aku. aku rasa tak semua org boleh buat .even dia boleh buat sekalipun sebab sayang. bukan sebab ikhlas untuk diri sendiri
and semua orang tak kan boleh terima bila diri dia dibezakan dengan org lain  mcm diri dia tak berguna jeee ~ lebih baik aku jadi diri sendiri even macam mana sekalipun kau nak paksa daripada aku menipu kau. daripda aku tipu diri aku sendiri memang kau nak tengok yang terbaik untuk diri aku
tapi aku sendiri takleh nak janjikan yang terbaik untuk diri aku. lebih baik aku jadi diri sendiri daripada tukar image yang bukan melambangkan diri aku. kalau kau rasa yang orang lain lebih sempurna kau nak bandingkan dengan aku yang degil lebih baik kau cari yang betul2 sempurna untuk kauu.
yang terbaik dikalangan terbaik untuk kau buat isteri terusss :) if you happy. im happy too. 
buang masa nak bertekak dengan aku kalau perempuan sempurna ada :) takpayah nak sussah2 nak ubah. takpayh nak sakit hati takpayah nak terasa bagai. takpayah nak maki hamun menambah dosa :)
KEBAIKAN RIGHT ? bukan aku yang mintak. if kau tak boleh nak terima aku seadanyaa
buat apa dekat dengan akuu. tak salah nak tegur tapi agak-2 sikit ! jangan angggap semua orang boleh ikut apa yang kita nak, ada jugak benda yang aku tak suka yang kau susah nak tingglkan right ?
cuba belajar dengan diri sendiri dulu. jangan ikut kawan :) maybe dia dapat yang sempurna kat depan mata diaa. yang boleh ikut semua cakap diaaa. tapi ade yang dia lemah jugakkk :)
kalau rasa aku mmg tak sempurna untuk bawak jumpa dengan kawan2 kau malu nak bawak aku. its okay to mee. but leave meee. itu sama macam kau tak pernah nak hargai orang yang ikhlas. bukannya PLASTIK !