HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Broken Ladies Story With A
11 February 2013 - Backlink - 1 Comment(s)

kadang-kadang kita tak boleh nak harapkan sesuatu
yang jadi milik kita akan kekal menjadi milik kita selamanya 
yeahhh sayang. sekali lagi kau pergi dari hidup aku. 
and kau tahu sakit yang aku rasa ? kau tak pernah tahu 
sebab kau yang beri keputusan macam tu. why my dear ?
ape salah aku sampai kau nak lari dari life aku ? ni bukan kali pertama sayang
but for secont time you go. mesti ade sebab kan sayang, kalau takde kau takkan berubah mcm ney
its okay sayang. aku sentiasa ada untuk kauu. anytime .
kalau kau sayang, kau takkan jauh sebab kita dah putuskan takkan jauh.
entahla. banyak bende yang tak terluah dalam hati ney.
kau buatlah ape yang kau rasa boleh buat kau bahagia sayang. aku always support kau.
maybe aku bukan yang terbaik. ramai lagi yang terbaik. yang boleh jaga kau
lebih baik dari aku jaga kau. entahla. aku tak faham kenapa kau mcm ney.
ape salah aku kat kau sayang. hurmm sunyi gila tapi nak wat cmne orang
dah taknak contack. kite kne hormat =='