HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Happy Anniversary Dear ;D
10 December 2012 - Backlink - 6 Comment(s)

“Our anniversary is a time to look back at the good times 
and a time to look ahead to live our dreams together.”

HAPPY ANNIVERSARY SAYAN

Sayang,even sekarang pun kita tak selesai bergaduh lagi . masih bertengkar . salah faham 
tapi ANNIVERSARY ney tetap bermakna tau. ;D
even awak cakap ANNIVERSARY nie tak bermakna lagsung. takde guna sebab 
kita bergaduh, heyy awak jangan salahkan aniversary kayy :)
the FirstAnniversary ni lah yang buat kita semakin rapat kan sayang ?
haaaa so awak takboleh kata anniversary ni tak guna sebab kita gaduh sekejap je
then kita borak. gurau gurau sampai pukul 3:30 pagi right ?
haaa kan SWEETT tuh =='
dah-dah lepasneyy dah takde sape leyh amek awak lagi
erghhhh aku benci semua orang yang rampas kau faham ! 
harapnyaa kau tak hilangkan kepercayaan aku dekat kau lagi laa lepasney
sekali aku boleh terima, dengan penjelasan kau. kalau dua kali ?
tiga kali. empat kali. lima kali. haishhhh dengan kau. kau pun
aku benci karang sayang hehehe :) 
okayyy at this time saya bahagia dengan awak AMIRULHAKIM :)

Since You Are Mine , You Are Mine Dear ;)

dah2 lepasneyy dah takde nak sedih2 . nak nages2 . awak pun
jangan nak buat kita nanges. taktakut kene sebat kea hahahaha
cuba awak lupakan dia demi pertahankan cinta kita bolehhh ?
awak sayang saya kan ? haaa dah tu hati tu bagi kat saya bukan dekat dia lagi dah kayy :)
kita bukak satu buku baruu yang boleh satukan hati kita semula yea sayang :)

So I wish You Happy Anniversary For 6 Month we'v been together 
and 1 Month For Anniversary For TrueCouple 
May Allah Bless This Relationship Until End ♥
Insyaallah . ILOVEYOU 

Anniversary is a time to celebrate the joys of today, the memories of yesterday, and the hopes of tomorrow.