HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

SPM : 3 Days More...
01 November 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

okayy post neyy ditujukan khas untuk rakan2 yang mengenali sayaa
and khas untuk pelajar yang nak ambil SPM 5 november nanti :)
okayy post ney tak formal okayy. tak reti laa nak formalkan dia mcm mana
HAHA . sorryy dear ~
okayy for those yang aku ade buat salah tu aku nak minta maaf banyak2 kat korang
kot ade yang aku TERngumpat Terhina Tercaci tu haha harap maklum laa
semua orang pernah ade perasaan benci ke mnyampah ke seangkatan dengannya laa HAHA
okayy aku nak mintak ambpun dari hujung rambut sampai hujung kaki nie haaa
halalkan ape yang pernah kaurang bagi kat aku ehhh. 
maafkan semua salah siap aku tau.tau. bnyak sangat salah aku neyy.
sampai tak tertulis. ingatpon tak sbnarnyaaa HAHA.
untuk bebudak 5KATERING1 hanna nadhirah minta maaf banyak2
sebab selalu mengumpat kaurang HAHA. kantoii ah. btw aku sayang gila kat korang tau,tau
for LISS sahabat selamanyaaa. nicha,ieyra,nana,ainatul,aina,leen yang pernah join
ktorang tu. aku minta maaf yea. sayang gila ouh aku ngan korang :)
kita tetap liss sampai bila2 tau. ingat tau korang . kenangan tu
takkan terpisah even kita dah berjauhan one dayy. 
untuk MUHAMMAD FAKHRUDDIN FAKHRI :)
seseorang yang pernah saya cintai and pernah saya lukai
ana minta maaf sebab tak dapat nak buat fakhri happy . tak dapat nak bahagia kan fakhri
tak dapat nak buat fakhri sayang kat ana. ana minta fakhri halalkan semua
yang pernah fakhri bagi dekat ana . terimakasih sebab pernah sayang
ana and terimakasih untuk semuanyaa. semua tu dah lebih dari cukup.
terimakasih sebab bagi ana kenangan terindah dalam hidup :)
okayy untuk NATASYA . aku tatau lah kau baca ke tak ke ape ke
aku nak minta maaf dekat kauu banyak2. maybe banyak kot salah aku kat kau.
goodluck for SPM yea sayang <3 div="div">
untuk semua kawan2 yang kenal aku. aku minta maaf . aku tak dapat nak mention 
semua nama kat sini der . lastly for kak AMALINA yang penat mengajar aku
mathematic yang haram aku taktahu ape2 tu. THANKYOUSOMUCHAKAK !
halalkan ilmu yang akk dah bagi okayy :)
LOVEYOU KORANG <3 font="font">
GOOD LUCK FOR SPM . WISH ME LUCK TOO 
aku maafkan semua kesalahan yang pernah kawan2 aku buat
do the best dear . usaha.doa.tawakkal :)

(saya pelajar cemerlang 8Aplus SPM 2012)