HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

everythingg =='
21 September 2012 - Backlink - 1 Comment(s)
heyy stalker =='
malam ni diera rasa sedihhh sangat3. entah taktahu kenapa sedih sangat lah 
tadi dengar lagu dekat luar. bukak kipas tala dekat muka degar punya dengar
ehhhh2 sebaldi air mata keluar. apasal ekk ?
comfusee gilaaa. err. penat menghitung hari bile lah nak keluar daripada negeri sembilan
nak jauh daripada semua orang yang aku sayang . bila lah aku ni nak hilang ingtan
macam mimpi yang aku idamkan . bilelah mimpi tu nak jadi kenyataan kan ?
aku ialah aku. aku takleh berubah dah aku mmg macam ni
tapi semua orang takleh nak terima aku macam ni. atlease aku tak fake
bile aku nanges orang marah. bile aku happy orang kata aku fake. yeah
im fake because you =='
hidup ni tak adil kan ? semua benda tak adil. semuanyaaa. everythingggg ~
perasaan pon tak adil kan ? ape aku merepek neyy. entahlaa
betull laaa. haaaaaaaaa semua manusia tak pernah adil. termasuk aku.
tapi kenapa ? aku sendiri taktahu ape motif aku tulis bende alah ni semuaa
but aku mmg dah lama tak share dekat blog ni .
one things : kenapa setiap kali aku bertemu dengan seseorang yang boleh gembirakan aku akhirnya pergi dengan mencipta kesedihan buatku ?
errrr ==' kenapa bila kita baik dengan orang. orang tu tak pernah nak baik jugak dengan kita and suka
nak cari ape pun kesalahan kita walaupun kesalahan tu dia pun pernah buat?
kenapa orang yang kita sayang selalu rasa kita sayang dia tak cukup macam ape yang dia nak ?
kenapa kita tak sayang orang tu tapi saat kita sayang orang lain dia selalu datang =='
kenapa manusia suka rampas kebahagiaan orang ain ?
sedangkan semua manusia ade hak untuk bahagia. 
ermmm no one understand me =='
no one can make me happy =='
and everyone leave me alone with tears =='
life........kita kene terima apa yang berlaku and kene kuat dengan apa yang akan berlaku
dan kene fikir apa yang akan berlaku dan akan beraku juga satu hari nanti
berfikiran positif :)
#kita jangan bermusuh dengan orang tapi jangan bagi dia pijak kita. kita berdendam dengan orang,
tapi bukan kita yang nak berdendam dengan dia tapi dia yang memaksa kita untuk
berdendam dengan dia. kan ? selama aku hidup
sampai aku mati aku takkan maafkan kau seumur hidup aku sebab kau punca segala masalah :)
kau yang buat aku jadi kejam sebab kau yang mengejamkan diri kau sendiri.
bila aku takda masalah dengan kau. kau yang paksa aku cari masalah ngan kau.
kalau orang otak dah letak kat lutut. dah tak boleh berfikir macam tu lah
fikiran tu matang sikit kak oi. tak aman hidup kauu =='