HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Part 1 : Check Plkn
27 July 2012 - Backlink - 1 Comment(s)

Dekat sekolah , Hiruk pikuk dengan Plkn result , Plkn ni dengar macam best , dan macam menarik sangat, Abah selalu cakap Plkn ni best kita dapat kenal dengan ramai kawan-kawan. dapat tengok semua ragam manusia .Dapat macam macam ilmu . Aktiviti dalam tu pun seronok dan mencabar sangat . Ouh yeahh ? Tapi kalau abah cakap best kenapa diorang sampai menangis bila check result plkn dan diorang terpilih ? Ouh maybe menangis gembira. Huahua. Tapi bila tanya kenapa nangis? jawapannya Sebab dapat masuk PLKN. Haha funny right ? Disini aku just fikir possitive sebab aku rasa plkn ni sangat seronok dan sangat menarik. Yaa mungkin berjauhan dengan family. Macam asrama cuma asrama setiap bulan balik. Tapi plkn 3 bulan baru dapat balik. Dah puas dengar cerita mereka aku jadi teruja sangat nak check .Bila aku check dekat makmal sekolah ?
Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 10/2013. Terima kasih. 
Haha , sabar hanna sabar, sabar kan separuh daripada imannnn . Manis ayat aku ? Aku nak sangat lah pergi. ada jugak kawan kawan aku yang nak pergi sangat tapi tak dapat . Alahai ruginya siapa yang menangis bila dapat PLKN . Rasanya taklah teruk mana PLKN tu. Memang aku agak takur kalau dapat sebab aku seorang yang susah nak bergaul. Haha. Macam sombong right ? But aku bukannya sombong tapi taktahu nak cakap apa dengan kawan kawan baruu. Soryy. Lainlah kalau diorang yang tegur aku and tanya soalan beribu ribu yang tu memang aku jawab jee semua soklan Haha.

Abah cakap boleh buat rayuan . Boleh ke ? Apapun takpelah biar abah usahakan sebab dia yang nak sangat sangat anak dia sorang ni pergi PLKN tu .Yelah maybe ade bende berguna yang boleh aku ambil iktibar dan sebagainya dari Kem tu kan. Thankyou :)