HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

HUKUM DUNIA
01 June 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

semalam. blogwalking. eceh ade
terjumpa samting yg best sesangat. teruja pulak nak baca blog budak ni
haihh isi dalam dia sangat menarik. fuyoo setelah
2 tahun meninggalkan awak. ecehh
awak dah berangkat ye :) tahniah laaa yeee
okay ingat lagi 1302 mase form3 kita gaduh dengan awak sebab
dia. ouh awak nak dia ye. sebab dia comel ?
okayy awak kita yg dapat dia dulu. jangan nak merampas lah ken?
tak baik. hey bergaduh punya gaduh. akhirnya awak senyap.
tapi masih je nak ganggu hbungan org.
dulu awak kata awak tak suka dia sebab dia selalu gedik-2 dengan awak
even adik angkat pon awak taknak. sebab awk tak suka. eceh sekarang?
adik syg abg. abg syg adik pulak? ape ni wey
mana kata-2 kau. takleh pakai laaa wey kata-2 kau tuu. 
tak sangka pulak bile dah lame unnfriend dia tetibe
dah beradik angkat dengan budak yg kau kata gedik dulu tu
heyy. entah ape-2 tah. nak luahkan kat kau. ceh kau dah pergi UIA pulak
takpe-2 aku takde hak nak buat ape-2 pon.
tak terniat pon nak memarah ke jeles ka hape. cuma tak sangka je. kemain mesra kau ken?
so perebutan aku dengan kau dah tamat . and penyiasatan aku pon dah tejawab
and keputusannya kau menang dalam jadikan dia sebagai abang
tapi kau kalah sebb kau tak dapat jadikan dia org istimewa dalam
hidup kau even 7 bulan mcm aku. HAHA. aku bangga? taklah bangga sebab 
kau tak hargai aku. and hukuman dunia yg kau dapat pulak
sebab mainkan aku ialah. kau syg dengan capital N tapi dia minta putus sebab
---------------- so terimalah hukum dunia. kau tak hargai org yg syg kau. then kau
terkena balik kan? dah muak bercinta? BAGUS