HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

SORRY awakk :|
19 May 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

heyy reader's :) 
dah bersarang blog kita ni kan? dah lama tak BERUPDATE ha .
buzy dengan setadi HAHA. midyear kan? kene buat bebetul.
taknak melingkup. nak jadi pelajar pintar plus cerdik HAHA.
okayy hello alls. nak cerita nii awakk. kita dah SINGLE MINGLE haha.
nampak HAPPY right? mesti lah HAPPY sebab orang yang kita syg 
sangat HAPPY :) bila kita tengok dia bahagia kita pun mesti 
BAHAGIA kan? tak terguris hati dan perasaan ?
eh taklahh. kita ni kan cuma PERMAINAN dia so buat macam tengah
 main game then KALAH jelaa. main GAME kan tak serius? mcm tu jugak lah relationship kami
alah lagipun dekat sekolah kita ada kawan-2 yang hari2 buat kita
gelak aje memanjang. tak pernah kita rasa seronok ketawa mcm org gila HAHA
seronok bila terGEDIK-2 dekat sekolah. mengilai-2 dekat sekolah
semata-2 nak tutup kesedihan. tapi effect jugak. dah namapun
GELAK. mestilah tak SEDIH kann? poyosss je aku niy HAHA
hidup tak boleh nak series je weyy. mesti kene HAPPY and mesty ade sedih right?
baik takyah hidup kalau semua bende nak series je ken? HAHA.
second aku nak cerita. aku menang GA lgi nyahhh. dapat rantai and dia baru pos semalam.
wahhh. HEBAD betul aku. haish poyoss lagi lettew :)
third. aku nak feel SORRY dekat capital M. sebab tak dapat nak FOLLOW dia tadi
sorry weyh sebab tipu kau. aku bukan taknak kenal kau lebih dekat
tapi kau buat baik cammane pon ngan aku. aduhh aku takde FEEL langsung lah dengan kau.
aku taknak kau mengharap kat aku. sebab aku tak janji ape-2. 
kau pun satu aku baru clash takkan tetibe nak couple dengan kau. ape ke gila kau ni
takde perasaan ape? kau tunggu aku sampai bila pon aku takkan terima kau
HAHA. aku kejam? bukan aku yg kejam tapi CINTA yang buat aku jadi KEJAM 
ceggini tauu. aku dah FOBIA and MALAS nak bermain dalam permainan
CINTA cehhh. betul ape. penat dohh. kau tak penat ke? lagipon 
aku ade janji dan aku tak nak mungkir janji :) tak baik. aku ade hati lagi.
HAHA. sorry ye bro. aku takde perasaan langsung dengan kau.
aku takde niat nak sakitkan hati kau tapi aku betul-2 tak
suka dengan cara kau. asal kau tahu aku tak suka lelaki perokok. dan kau dah
kantoi depan aku haritu. so mentah-2 aku REJECT kau. 
kau bukan taste aku and takpayah nak HARAPKAN aku :) kita KAWAN dan
tidak lebih dari tu FAHAM? aku tahu kau baca capital M.. sorry sesangat. :(