HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

tak adil kann?
23 March 2012 - Backlink - 0 Comment(s)
status : bila rasa tak dihargai dan tak diperlukan oleh dia,
 ada yang lain buat aku rasa special :)

okayy status ni buat aku rasa nak olah kan pulak
HAHA. why? sebab aku rase status dia betul dan banyak yang jadi sekarang nii
tak kesah lah couple ke kawan ke ape ke. bestie sekalipunn
manusia ni memang takkan pernah puas kann?
cuba pikir. bile kita hargai seseorang tu. sayang dengan dia
susah senang sama-2. last-2 nanti mesti dia blah mcm tu je. 
rase tu mesti akan hilang. ape yg selalu buat ngan dia mesty akan berubah.
kenapa bile kita sayang dengan someone tu dia tak hargai kita?
dan kenapa bila seseorang tu series hargai kita , tapi perasaan kita mesti dekat org yang 
tak hargai kita sedangkan ade org yg betul sayang ngan kita.
betull takkk? think ? kenapa mcm tu ekkk? kadang2 tertanya-2 
nape kite nak kawan ngan org tu . dia taknak kawan ngan kita?
maybe sebab dia ade kawan yang dia lebih selesa berbanding kita?
atau  mmg dia tak tahu yg kita betul2 nak dekat ngan dia?
nape bila kite tak syg org tu tapi org tu sayang ngan kite?
tapi bile kite syg ngan org tu org tu lak tak syg kite?
takde persamaan lngsung kann? 
status tu aku jumpa dekat FB tadii :) maybe dia rasa dia tak dihargai tapi 
org yang dia tak syg yang hargai dia. buat dia mcm org special sdgkan
dia tak pernah ade perasaan kat org tuu :) like me :)
aku tak suka dia tapi dia layan aku mcm aku suka dia. tapi
aku ttp takde perasaan kat dia :) sorry to say yeah ! 
aku tak halang kau suka aku. tapi perasaan aku takde kat kau. 
mungkinn satu hari nanti. kalau kau sanggup tunggu laaa 
itupun hanya kemungkinan okayy <3 
aku tetap sayang dengan org yang tak sayangkan aku.
maybe aku buta  :) tapi itu perasaan aku :)
# LOYALTY betull  HAHA. 

love note : hargai orang yang sayang dengan kita even kau takde perasaan dengan dia