HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

semua sebab kau
02 March 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

weyy kau ni kann BETINA !
aku bengang gila weyhh. 
ade banyak sebab . 
sebab nya
sebab kau duet aku buang-2 mcm tu je
sebab kau aku yang susah
sebab kau dapat manyak problem
sebab kau aku pulak yg kne tempias budak kelas. 
sebab kau aku tak dapat nak tengok CINTA kura-2 dengan mr.f aku.rancang je lebih !
sebab kau jugak aku tak dapat nak gunakan duit tu untuk anniversary aku !
kau ni kan mmg bnyak mendatangkan msalah lah weyy. 
kau mmg sial lah betina ! 
asal ha. aku tak palat ngan org org nk wat cmni kat aku !
weyy aku tak kacau hidup korang kann? so please jangan nak kacau hidup aku !
aku benci lah dduk kelas yg tak rupa kelas tu aku benci
dengan budak kelas aku yg biadap ! selfish n tak reti nak hormat org lain even keputusan org
tak leh nak buat bincang ! apesal la aku dapat duduk kelas tu !
terusterang aku tak pernah ade n aku tak pernah nak mintak dapat kawan-2 yg mcm tu. !
aku tak sabar nak keluar sekolah ! cepat lah sikit SPM !
aku nak FREEDOM ! FREEDOM ! and takde sape yg boleh control life aku !
semua yg aku kenal semuanya FAKE !