HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

hello febuari . goodbye januari :)
31 January 2012 - Backlink - 0 Comment(s)

dear,
now dekat sekolah tengah buat RP but sempat lagi 
nak berblogging kann? HAHA
senget :P . sekarang nak update blog
rasa malas la. sebab? sebab dah takde sape nak dengar ape yg 
saya nak share. rasa malas pulak. 
better simpan sendiri kot. 
daripada nak tulis then semua org baca :)
lebih baik buat dairy yg sememangnya 
kita sahaja yg tahu HAHA. nak berwebsite2 ni. hish !
januari dah abes dah. then datang pulak febuari
harapan : semoga febuari yg datang akan jadi lebih bermakna daripada 
januari yg sangat menyakitkan. perbaiki semua kesilapan :)
HAHA . poyo je ayat? kesah pulak aku kann?
memandam perasaan itu sangat sukar
tapi itu lebih baik daripada menyakiti hati org lain

banyaknye problem aku .. :(
bile nak selesai semua ni. penatnyaaa
tanggung sorang :( kadang2 aku nangis jugak
tapi nak wat cmne, terpaksa. dah takde sape nak dengar aku dah :(
okayyla i'try my best :) insyallah bulan fbuari akan jadi bulan yg 
buat aku happy . selamat datang januari . ~

p/s : i akan terus update untuk reader