HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

tomorrow never die
13 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
 http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
holla//
apesal ? yess ! tajuk itu right?
okayy let's start. tmorrow,
I HAVE A DATE ?
of course ! with him?
ouh no ! with LISS ! first time aku pegi date tapi takde
MUHAMMAD FAKHRUDDIN FAKHRI ! 
boleh ke aku? HAHA kelaka. 
aku tak pernah rase bende ni. n aku taktahu aku boleh
tahan tak air mata emas aku. aku
tak mmpu nak kate ape2 dn nak buat ape2
semuanye dah berakhir right?
tak perlu diungkit2 lagi kann??
HOHO lawakk !
dah sebulan lebih kami rancang tetibe aku sorang2
je pegi date? n kami berpisah dan hancur 
mcm tu je semua rancangan. SUMPAH aku tak pernah
alaminya. :) btw sape lah aku kann. tkpe.
aku tak kesah. aku akan tetap tersenyum esok hari. 
aku akan cuba. HANNA kuatt ! kann?
kenangan ? knape susah nak lupekan? sebab ianya sangat INDAH !
tapi ia takkan kembali indah kalau hanya aku je yg cuba
untuk indahkannya. :) takpelah. semuanya dah selesai. 
aku harap aku akan gembira dari mula smpai aku balek! 
semoga ALLAH tabahkan hati aku. okeyy bye2

aku turut bahagia kalau kau bahagia wahai sahabat :)