HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

time to change
08 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
dear//
tadi saya bukak fb tau.
pastu at my wall ada lah terkeluar 
satu LELAKI dengan PEREMPUAN yg sangat comel.
dia ambil gambar. gmbar tu kat rembau .
wahh teringat kenangan tu. 
okayy yg terkejutnye laki tu amir skolah agame rembau 
tuh HAHA. awek dye sumph cun.
jeles aku. bhagia je ku tngok dye. 
dye pkai BAJU KURUNG bile keluar. 
aku rase aku nak buat mcm tu jugak boleh tak? 
aku rase mcm nk ubah diri aku. entah knape pon aku taktahu.
aku dah terlanjur bnyak dosa lah aku rase. aku dengan fakhri break pon 
mybe sebab tu. kan fakhri kan? aku  tak salahkan die kalau die buat mcm ni.
tapi kan bile aku ikut pesan dia. aku dah mula sedar 
aku rase kalau aku diberi peluang lagi untuk same2 ngn dye mcm dulu. 
aku nk jage batas2 tu smpai betul 2 kawen. aku nak jadikan dia sumber belajar aku,
aku kan nak f5. sebab tu tadi aku cakap kat dia 

terlanjur mcm mane pon kite boleh mulekan khidupan
baru kan? ALLAH kan ada bantu kita?
bukannye mengelak .

kali ni aku tak maen2 pon. aku series sngat2. 
aku dah sedar sekarang. mcm UZTAZ ISA selalu cakap
couple tu tak haram kalau kite jage dengan elok.
kite buat perkara baek dan kite jadikan dia semangat untuk kite belajar.
mmg sahabat boleh jadikan inspirasi belajar,tapi 
kalau nafsu menguasai sumenye hancur.
so go on je. kalau status kapel tu boleh bngkitkan kita tanpa
buat bende tak senonoh. insyaalah kite akan boleh hidup dengan pahala. 
ohh ustaz imissyou. pastu ustz selalu cakap.
kalau kapel tu jgn kau romen eh. kau bimbing dia. tu untuk lelaki. 

untuk prmpuan lak . kau kapel boleh. tapi kalau die lebih kau tampar je.
HAHA kelaka. hurm sungguh aku mahu hbungan tu kembali dan aku ingin
mengubahnya. aku janji kepadamu YA ALLAH. kalau 
kau beri kesempatan . takkan aku sia-siakan.
aku gelisah bile sehari takde kau. tapi ape bole aku buat.
kau bls mcg aku sbgai shabat je pon taknak
nikan aku nak kite mulekan dari awal balek. mmg taklah. tapi takpe.
ALLAH kan maha adil :) aku percaye kalau takde halangan kite kan
bersame :) selamanya. aku jnji kita akan mulekan dari awal balek 
aku taknak khilangan seorang yang amat bermakne dalam hidup aku.
so sekarang 
MASE UNTUK AKU BERUBAH !!