HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

SPM ohh tidakk
27 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)

wahh nak dekat 2012 lahh
nak SPM dah rupanya. malas nak menghitung hari. so scaryy dear :)
tahun depan saya nak tebus semua kesalahann saya
sejak saya lahir. :) dah besar dah saya rupanya
saya nak belajar rajin2
saya nak capai cita2 saya. 
yesss saya mmg banyak sangat dosa. :) 
saya nak jadi budak paling baik dekat dunia tahun depann
HAHA. saya nak jadi diri saya yang sebenar.
saya taknak ikut cakap org lagi,saya taknak 
buat bende yg takde faedah lagii.  
saya nak ubah semuanya. ini lah masa untuk saya berubah kann?
takde mase laen lagi dah. HOHO btw
semalam ibu saya cakap
dia nak cari menantu yg pandai MASAK. sebab family ni saya je anak prempuan
dan yelahh menantu lelaki pon sorang je kann? HAHA apelah 
pkir pasal kawen awal ehh. HAHA tah pape tahh. yaaa saya akan tunaikan permintaan ibu saya,.
HOHO. ni semua sebab master chef lah nehh. HOHO. okayy lah papaii :)