HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

lelaki pengecut. EGO tinggi !
13 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
 http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
semua org tak PERFECT kann?
ye itulah sebab aku nak cakap.
kau takpayah nak bajet kau tu PERFECT sangat. 
sampai kau berusaha sedaye upaye kau untuk sombong dengan 
PEREMPUAN. ye mmg kau dah taubat
tapi cara kau tu SALAH same sekali lah weyy
kau kunci HATI kau. kau lari daripade MASAALAH
hey capital N. kau buat tu salah. kau sanggup permainkan perasaan 
DIA alasan kau nk tumpukan pelajaran?
HEY ! mane sifat gentlemen kau. 
sekalipon kau nak tingglkan dia.
jangan lah seksa hati dia. kau ingat kau sape nak hancurkan hati kawan
aku hahh? sekalipon mak bapak kau tak suke die.ape gune ade hati?
ape gune ade mulut untuk berbincang. untuk berkata2
mustahil lah weyy kau tak rindu dengan semua kenangan kau tuhh
tulah lelaki.BERJANJI ehh kau.mmg lah kau punye kputusan
aku takde hak nk cmput tapi..kau boleh kan jadi kawan dia?tengkan hati dia.?
kau bolehkan break cara baik dengan dia?aku nak ingtkan 
 tak payah bagi HARAPAN kalau kau sendiri yg 
HANCURKAN harapan yg kau BINA susah2 tu
dan kau tak payah nak bina JANJI kalau kau
sendiri yg akan MUNGKIRINYA. kau MUNAFIK !
sape aku nak cakap mcm tu? aku kawan die, dan aku rase ape yg die rase.
kau LELAKI kau tak pernah nak FAHAM ! 
yg kau tahu cuma EGO kau yg TINGGI mnggunung tuh. 
padahal kau nangis. kau sedih. tapi kau SOROK.
weyy kau taknak die nangis. tapi
skarang die mngis sebab kau. die nak bunuh diri die sebab kau
kau JANTAN tak guna. HIPOKRIT 
depan prempuan yg hati dye lembut nih. eii tak faham lah dengan LELAKI.
bile cakap mcm2 psal lelaki. tahu pulak nak marah. tapi knyataan kann?
kau dah BINA semua kenangan indah. kau dah jnji. kau dah penat setia. kau dah bgi
mcm2 harapan ,kau dah jadi sbhagian dari hidup dia
then bila kau dah yakin kan dia yg kau cintakan die.
lepastu. kau BLAH dari hdup die. ape sume ni.
sumpah kau KEJAMM. kau tak rase ape yg die rase. weeyy 
kau boleh nak marah prmpuan. kau boleh nak marah aku
tapi tolong weyy. hargai sikit je prasaan prmpuan. kalau kau mmg nak lepaskan dye
kau lepaskan die dengan care yg dye boleh terima. bukan
BEBANKAN dye . bukan maki hamun dye. weyy die tak salah.
kau yg salah. kau yg bodoh. kenape aku maki kau kat sini?
sebab kau mmg mnusia yg tak pernah FAHAM perasaan org lain.
ALLAH akan balas ape yg kau buat. kau buat mcm ni. kau
tak minta maaf? kalau dia tak maafkan kau? kau taubat mcm mane pon dose kau kat die. bukan
ALLAH yg ampunkan. tapi die yg ampunkann. :) so SEDAR lah kau. 

ps : untuk kau capital N. nak tahu sape. kau lah mamat yg berhuruf N !
sedarlah cepat .