HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

Contest Awesome Blog Fyda Deon
06 December 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
Fyda Deon
click banner untuk join :)

tagged : liss | faryna | ieyra

gambar yang saya pertaruhkan sangat MENYEDIHKAN saya
mungkin semua org tak faham tapi takpe 


ini gambar saya mase ni 3/12/2011 masa ni saya buat muke comel saya sebab saya ade harapan.harapan saya bile saya balik dari bercuti saya nak pos gambar ni dekat FAKHRUDDIN FAKHRI dan ucapkan terima kasih sebab bagi saya baju MERAH yang cantik ni. tanpa dia tahu. so SURPRISE !!. tapii.harapan saya hancur sebab bila saya balek. dia pergi meninggalkan saya.sedih sangat saya mase tu. tapi ape boleh buat. so saya pertaruhkan gambar ni di facebook saya dan di CONTEST ni. dengan pertaruhkan gambar ni saya boleh kembalikan kenangan saya bersama dia.dan kalau saya menang :) kenangan tu mmg betul2 kmbali :)saya sayang dia  :)