HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

tak mampu untuk meneruskan..
23 November 2011 - Backlink - 2 Comment(s)


teringin nak join contest cerita sedih. tapi rasenye tak mampu nak
 mengahabiskan cerita ni
terlalu payah untuk menaip dalam kesedihan. sorry kepade yang tag saya untuk
join contest cerita sedih.
saya hanya mmpu menaip sampai sini saja




mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku
menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

sangat berharap kalau kamu ada. 5 tahun awak pergi tinggalkan saya dengan pesan
awak nak tengok saya bahagia. saya turuti pesanan awak. tapi jauh disudut hati saya
 yang paling dalam saya sangat menyayangi awak dan tak nak lepaskan awak
pergi dari hidup saya
dulu awak kata awak berjanji akan temankan saya setiap hari,
setiap minit mahupun setiap saat
tapi sekarang awak takde lagi. awak saya sentiasa berharap supaya awak kembali
bila saya dengar lagu kat atas tu saya selalu bayangkan awak yang nyanyi
tu untuk saya.kalau dulu,mase saya sedih awak yang hibur saya awak kata "
baby,baby jangan la nagis nnty tak comel taw. dah2 tamau nages2 lagi tak cantek dah syg abg ni " tu bile sedih , bile saya tengah happy .tak lupa juga dia untuk buat aku bertambah happy . dulu dia selalu cakap " ha ! happy tu taknak kongsi ke ngan abg.? happy sorang2 je ye ? hish budak ketot nie ! " hmm gurauan dye hanye dalam bayangan je. terngiang2 dalam telinga kata2 tu bile tengah sedih. kalau tak sedih sekalipon bile marah , bile susah,senang dia sentiase ade.
abg ! bby rindu abg sangat. tapi mlangnye carilah kat mane pon,jeritlah sekuat hatipon,sampai bile2 pon baby tak dapat jumpe abang. nak buat mcm mane hanye kenangan je yg boleh ikut mane bby pergi.
sekarang tugas saya nak share ngan korang betape sedihnya kehilangan org yang betul2 kite sayang.
bermulanya sewaktu kami bertemu. hubungan kami baik2 je. mak ayh kami pon saling mengenali. kenal sewaktu aku darjah 5 . masih budak2 tapi faham erti cinta haha. sayangnye sewaktu kami keluar, dia dah sakit. cuma aku yang taktahu. kami punya hubungan sangat sweet. nak keluar susah so terpaksa kirim surat . dia selalu post brg2 yg berpasangan. contoh nye bear couple,jamcouple,neclace mcm lagilah.
atas alasan kalau dia dah takde boleh simpan buat kenangan . lagi pon bende tu dia ada saya pun ade. kalau dulu,dye sangat suke buat suprise. dia suke buat kalau kami gado ke merajuk ke. mesty ade je bende dye buat . kalau saya nagis dye suke maen tedybear buat mcm budak2 sampai saya gelak. hurm saya sayang dia sangat. sampai saat ni pon saya masih teringatkan dia. nak jadikan cerita. waktu tu saya jumpa dia. dia kata nak jumpa sbb important sangat. okey saya balek kl semata2 nak jumpa dia. mase tu marah sangat sbb dah lah tak cakap ape2 pastu nak jumpe dia. malam2 bute lak tu. okey takpe saya pergi . bile saye pergi dia kate takde ape2 cume nak borak2. grr alangkah sakitnye hati saya bila dia kte takde pae2 menyusahkan betollah ! 
tibe2 dia cakap
dia : " bby "
saya : ye abg kenape?
dia : marah ke?
saya : taklah watpe nak marah tade faedah !
dia : alolo jngan lah marah
saya : yelahh !
dia : abg ade bende nak ckap kat bby
saya : ape cakap lah !
dia : senyum dulu lau tak taknak cakap
saya : yea > senyum
dia : abg nak pesan , kalau abg tak muncul2,x mesej ke tak call ke hilang ke jage 
diri bby baek2 taw.
saya : yolahh !
dia : abg nak mintak maaf kalau abg ade buat sala
saya : ye maafkan !
dia : abg nak pesan , bile abg takde bby cri org yg boleh bahagiakan bby ye
saya : abg nak g mane? tak yah mengade nak curang !
dia : bukan curang lah ! mean abg nak pergi slamenye
saya : ape lah abg merepek nie. * terpandang bibir die
dia : abg tak merepek lah.. abg nak pesan je satu lagi pesan abg. kalau bercinta,setialah. bby perempuan sempurna  yg abg pernah kenal walaupun masih budak2. abg nak bby sentiase senyum dan ikut kate hati bby kalau nak bercinta. abg nak bby bahagia.
saya : abg  !
dia : ye syg
saya : bibir asal makin hitam. pucat je. bby dah kate jangan merokok kan? nty sakit cmne
dia : abg dah berhenti merokok. satu lagi jagn cari org yg merokok ye
saya : abg ni pelik la asal nie? dah berhenti? bagussss !
dia : abg nak bby ingat sume yg abg pesan. taw taw
saya : okeyy . bby syg abg.
dia : abg ponn. * bring atas bahu menitis air mata
saya : bby nak balek lah nty jumpe ye. nak tidur :)
dia : selamat malam. abg mntak maaf :)
saya : ish bby maafkan lah !

seminggu lepas tu tanpa khabar, tiada sebarang mesej dan call. mybe 
bzy.tapi hati mengatakan ada yg tak kena . tngahhari tu dalam pukul
 2 postmen datang anta surat .okey tengok tulisan mcm kenal. bile bukak :

assalamualaikum baby,
tengah buat ape? rindu abg lah tu. hee. tunggu abg call? msej? takkan ade lah sayang
abg ade satu tujuan je kirim surat ni. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ABG DAH PERGI BUAT SELAMANYA 

alangkah hancurnya hati aku masa tu 
mengalir airmata yang tidak henti2.

dibawah batu nisan kini
tlah kau sandarkan ,kasih sayang kamu..
begitu dlam sungguhku
tak sanggup ini terjadi. kerna ku sangat cinta.
inilah saat terakhirku melihat kamu. jatuh air mataku
menangis pilu hanya mmpu ucapkan...
SELAMAT JALAN KASIH

aku rindu dia. aku sayang dia.aku mahu dia.
segalenye kurindu darimu !