HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

last day
18 November 2011 - Backlink - 2 Comment(s)
 http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
dear,
tadi blogwalking. huh 
sume org sebok nak citer psal last day kat skola
sumenye menggembirakan je rasenye
aku nk cite psal last day yg HAMPEH kat sekola
okey harinie dpt duet 100 tu
sbelum nie ktorang outsider nie mmg tak dtg skolah lah kan
terus terang kami MALAS kalau dtg pon bukan wat ape.
tengok dorang maen2 mcm budak2 tu je heyy. apelah
mmbosankan sungguh wey !
dah la balek kol 4 40.
budak asrama boleh lah ckap dorang dtg hari2 sbb mmg wajib dtg pon kan.?
so mnggu lepas ade kem ktorang tak dtg pon. 
malas jugak. alah kalau korang yg dok ostel tu dok tmpat ktorang pon
 kau takkan pernah nk ade hari nk dtg lah.
yg aku nak cite harinie sbnrnye
aku ngan outsider yg laen geram ! 
geram sebab budak ostel buat andaian yg mcm SIALL
sebab? 
tadi cegu kate ktorang outsider tak dtg kem amat mengecewekan. 
then budak asrama yg baek sngat yg perfect tuh ( lah sngat !)
kate : alah outsider nie pemlas kalau dpt duet dtg je skolah. kalau hari tak dpt duet tanak lak dtg.
weyy mulut kau . kalau kau duduk tmpat ktorang pon kau takkan dtg lah kem tu. 
kau tayah nk buat statement cm tu lah. kau ingat kau sape nk wat cmtu. 
hish panassss je.
tak menyusahkan kau pon lah kalau ktorang tak dtg.tak kaut duet mak bapak kau pon
kalau dpt sahsiah skalipon ktorang. bukan kau.kne marah pon ktorang bukan kau
jeles ckp jeles lah.
yg kau sebok nape? ade msalah ke ngan kau. 
bengang doe. aku tak pernah jumpe budak kels yg dengki ngn org smpai cmtu skli
bajet hot sngat. aku rse tak penah pon kacau idop kau. 
napelah korang dengki sngat ngn outsider ha?
pelik lah korang nie.
ktorang tak penah pon dengki ngn korang. korang tak balek
ostel smpai sminggu ade ktorang bising2 tade an? kalau tade kne mngena kat ktorang ktorang tak penah msok cmpur pon korang? kemain dengki lagi. kalau kau bwak fon? ktorang ade barua ke bhai ! tak kan,
benci doe ngan korang ! yg baek baek  je
yg mcm sial. sial sangat2. bajet korang perfect je.
sumpah sekolah tahun nie paling tak best ! budak kelas paling 
hipokrit yg penah aku jumpe. budak kelas yg kuang ajar, budak kelas yg tak matang ,
budak kelas yg batu api,barua,sumenye lah . walaupon kelas aku. tapi aku tak suke budak2 yg bajet dye perfect ! yg penting barisan depan aku sumenye best !cume harinie aku tak sedih langsong sbb tak rase perpisahan langsong !

# hipokritsangat2kauperfectkewey.