HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

im GIVEUP now
07 November 2011 - Backlink - 0 Comment(s)

http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
haruske kite berpisah? 
mengapa slalu aku yg mengalah.
tak pernah kah kau t'fikir sdikit tntng hatiku

saya sayang awak.
kenapa awak tak pedulikan saya lagi? naseb kot? takpelah
saya tak kesah kalau saya jadi budak bodoh yg percaya 100% kat awak
 jnjie saya dapat tutup hati saye yg luke ini. saya sayang kat awak.
takpelah  lau awak nk kate saye nie syok sendiri, 
jnjie saye setia kat awak.
tak pelah lau awak kate awak je betul saye je salah,.
sebab saya tahu saya bukan yg terbaek untuk awak. 
lagu nie untuk awak yg selalu saya sayang walaupun awak tak pernah ade hati kat saya. 
Oh tidur malam
Nyanyikan lagu
Rindu hatiku
Yang terpendam
Oh bintang malam
Lukis wajahku
Katakan aku
Pergi
Genggamlah cinta
Yang kuberikan
Simpanlah slalu
Dalam hati
Ku akan slalu
Dalam mimpimu
Menemani tidurmu
Sudahlah sudah
Kuharus pergi
Jangan kau tangisi
Aku lagi
Biarku bawa
Seluruh cintamu
Ku dakap dalam
Tidur panjangku…
Peluk tubuhku
Kecup pipiku
Relakan saja
Aku pergi
saya nk mnx maaf sbb bnyak bersalah dengan awak dan hati awak. 
mybe sayang saye kat awak tak setaraf dengan sayang awak dekat org selepas saye. 
saye tulis nie sume dari hati bukan untuk mnx simpati.
saya tak perlukan simpati dr awak.
saye cume nk ketulusan 
cinta awak dan setia awak. 
tu je saye nk. 
kalau awak thu itu hadiah yg pling bermakne dr awak untuk saye.