HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

contest : me n blog by pikah n syirah
26 November 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
1.Must follow this blog and this blog.
2.Warganegara malaysia,indonesian n singapore.
3.Buat 1 entry pasalnaper korang saynag blog korang?
example:aku sayang blog nie .. bla bla bla
4.Tag sekurang-kurangnyer 3 orang
5.Tepekkan banner nie di entry korang.
6.tinggalkan link post entry anda di kotak komen blog nie.
7.penyertaan kurang dari 15 orang akan dibatalkan.


saya sayang blog saya kerana ianya tempat saya luahkan kalau saya sedih
gembira,geram,sakit hati dan semuanya lah. saya boleh kongsi segalanya disini
tanpa mengadu kat org laen yg belum tentu boleh
jaga luahan tu dengan baek.dan mendengarnya dengan ikhlas. :)
so saya sayang blog saya selamanya

tagged : liss | faryna | ainat